Ga naar inhoud


OnDigital per satelliet?


Gast

Aanbevolen berichten

Is er hier al iemand die hier al meer over weet of gehoord heeft? Dit is vast zeer interessant nieuws voor velen...<P>OnDigital Package on Eutelsat W2?! <BR>This is really interresting news : OnDigital has started its package on Eutelsat W2 on two frequencies : 11.640 V 23435 and 11.672 V 19530 encrypted in Mediaguard, for now there is 32 channels present but 48 of them is expected, so third frequency will be open. It was planned to switch all OnDigital terestrial channels on satellite (this is still not sure, but it is expected) no seca data stream is available yet. This could mean that we can decrypt 48 Sky channels.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad signaal op de vermelde frequenties maar geen beeld.<BR>Op het satdudez discussieforum staat al een listing met de te verwachten kanalen onder "seca".<BR>Ziet er goed uit !!!<BR>Kan ik dan toch nog even wachten voor ik een Sky-digibox koop met geactiveerde BBC kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist even de ontvanger laten scannen op deze frequenties.<BR>Op 11.640V - Bitrate 23435 - FEC 5/6 vindt de ontvanger inderdaad 16 kanalen.<BR>Geen beeld, echter ook geen melding van de Aston CA.<BR>Mogelijk heb ik nog niet de juiste instellingen gebruikt.<P>11.672V - Bitrate 19530 leverde wel signaal op, maar geen zenders gevonden. Waarschijnlijk verkeerde bitrate.<P>We blijven het volgen....<P>Greetz Twinsat wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel program TS (+- 6) en waarschijnlijk ook in Seca gecodeerd (Ca_System_Id in CAT) maar helaas ontbreken de PMTs en de ECM_PIDs. Dus ook wachten heeft geen zin smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...