Ga naar inhoud


Postings


Gast

Aanbevolen berichten

Ik begrijp jullie standpunt wel, maar wij moeten wel af en toe de inactieve accounts en de accounts met 0 postings verwijderen omdat we anders al snel tegen de 10.000 tot 12.000 members aanlopen waarvan een groot deel niet eens gebruik maakt van zijn account. Het is bij een dergelijk groot aantal members erg moeiilijk om overzicht te behouden. Als wij members wissen kunnen die over het algemeen onder exact dezelfde naam en e-mail weer registeren dus is er niets verloren gegaan smile.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 04-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch zal het in veel gevallen wel vervelend zijn. In mijn geval is het zo dat ik eigenlijk doe wat er meestal als antwoord op een posting wordt gegeven nl. lezen, lezen, lezen voor je wat vraagt.<BR>Als ik de materie beter ga begrijpen zullen de postings vanzelf wel komen. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar dan is het toch maar een kleine moeite om je even opnieuw aan te melden?<BR>Als je toch nog geen berichten geplaatst hebt, heeft het verwijderen van de account toch geen invloed op jouw member status.<P>Voor alle duidelijkheid: Ook inactieve accounts worden verwijderd. D.w.z. dat als je denkt na aanmelding even snel 1 (onzin) berichtje te plaatsen zodat je dan in ieder geval niet meer verwijderd kunt worden om dat jouw teller dan 1 i.p.v. 0 zegt, zit je helemaal fout. Als je de account namelijk langere tijd niet meer gebruikt wordt deze ook uit het systeem verwijderd.<P>Toxic[Q]<p>[ 04-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik was verbaasd over het verwijderen uit de authorizatie.<BR>Vanaf heden zal ik behalve lezen, ook geregeld antwoord geven.<P>gr,<BR>Pbu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de juiste instelling.<BR>Als we allemaal een beetje geven en een beetje nemen dan wordt het hier NOG veel leuker! smile.gif" border="0 Ofwel als die duizenden mensen die iedere dag sat4all bezoeken af en toe ook interessante informatie plaatsen of gewoon eens positief deelnemen aan een discussie wordt het alleen maar leuker. Lees wel eerst even de board regels in de "Rules & Policies".<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik post ook nooit veel en zeker tijdens mijn verhuizing niet was toch wel een maandje off line maaar ik heb nog steeds een account dus <BR>kan nog lekker het laatste nieuws lazan .<P>greetings manta01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat we gewist werden omdat we geen postings gedaan hebben.<BR>Ik vind over het algemeen wel een antwoord op mijn vraag bij het lezen van de gedane postings.<BR>Waarom dan 2 maal het zelfde posten?<BR>Maar ik moet jullie bedanken,jullie lieten ons toe om opnieuw een account aan te vragen. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik moet toegeven dat ik alleen door de postings lees, om zodoende de zaken beter te begrijpen.Hoewel mijn account niet gewist is (daarvoor nog mijn hartelijke dank), moet ik toegeven dat ik nooit de bedoeling had ook maar een posting te doen. Sat4all is informatief genoeg om op de meeste vragen een antwoord te vinden zonder postings.(de faq's dus!)<BR>Ik sluit me geheel aan bij vijfje, naarmate je meer begrijp komen er meer vragen, en daarmee postings. Het is alleen jammer dat er de laatste tijd nogal wat vervelende reaktie komen op vragen van betrekkelijk nieuwe members. Ik begrijp dat er veel oude rotten hier op het board het beu zijn dat er alleen om "sleutels" gevraagd wordt. Deze reakties zijn echter voor mij reden om niet al te snel een posting, of reply te doen.<P>Bij deze wil ik toch nog even de moderators bedanken voor het bestaan van een geweldig hobby-board. <P>Sat-groetjes<P>Janhendrik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik volkomen begrip voor maar het is wel zo dat een member die een beetje nadenkt en de regels in acht neemt eigenlijk nooit iets verkeerd kan doen. Je mag in principe alles vragen maar het is wel de bedoeling daarbij je gezonde verstand te gebuiken.<BR>Wij vinden het ook niet leuk om een member af te blaffen maar als je op één dag +/- 50 berichten moet verwijderen omdat er key's geplaatst of aangevraagd worden kan dat bij de 51e keer wel eens in een verkeerd keelgat schieten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 05-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...