Ga naar inhoud


Ernstige waarschuwing!!!


Ron

Aanbevolen berichten

Op de site van de sat*ll*teh*pp*ers staat volgende tekst:<P>--------<BR>VIP CLUB <P>This is not an Exchange (One for One)<BR>Anyone who gets accepted as a member,<BR>gets FULL ACCESS to most providers HMKs & or PPUAs.<P>-------------------------------------------------<P>1. Read below what Keys are required (Keys = HMKs & H/Serials or PPUAs & MKs) <BR>2. Before sending any Keys e-mail me as to what providers you have <BR>3. Any Keys sent in that are not listed as required will not be accepted <BR>4. Do not send any public Keys i.e. Keys taken from a/u files posted on the web <BR>5. Once the Key has been verified then and only then will you receive the Password <BR>6. Please make sure the Key you are sending is an ACTIVE ONE <BR>7. Once we have all the required Keys the membership will then become closed <BR> <BR>We have just launched this service. ALL keys are welcome at the moment.<P>After being accepted you will receive access to the VIP ROOM of our board<P>Please check your keys before sending. Inactive or webbased keys will not be accepted<P>Do not mail us with questions of which you already know the answer. We will not react !<P>Once we have all keys<P>membership will become closed or exclusive !<P>-----------<P>Stuur deze mannen onder geen enkele voorwaarde werkende HMK's, PPUA's en MK's!!!<BR>Dit is de goedkoopste mannier om aan dergelijke informatie te komen die ik ooit gezien heb en dit mag dan ook als schandalig beschouwd worden! icon13.gif Als je hier aan mee doet kun je jouw gegevens beter gewoon naar canal+ sturen want die weten er waarschijnlijk beter raad mee als die mannen op de hopper site.<BR>Gewoon een schande voor ons hobbyisten blush.gif" border="0 <P>Toxic[Q]<p>[ 05-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas zijn er altijd wel mensen die er wel wat naar toe sturen.<BR>Maar die truuk kan ik ook.<P>"Zouden jullie alle mk01's en ppua naar mij willen opsturen?<BR>Bijvoorbaat dank en gelukkig dat ik er zelf niets voor hoef te doen omdat er toch altijd weer van die e*k*ls zijn die er in trappen! hehehehe<BR>Kan ik lekker tv kijken en al de verkregen mk01's en ppua lekker public maken en doorverkopen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zij toch altijd mensen die onze hobbie om zeep willen helpenn dit is mou een voorbeeld van.<P>Dit zijn volgens mij echte handelaren, die met deze gegevens veel geld willen verdienen.<P>Gewoon een paar duizend e-mails sturen met valse key's, dan hebben ze inderdaad voorlopig wat te doen.<P>Smile laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te zien heb je mijn link eens onder de loep genomen en die site eens bekeken Toxic[Q] <BR>als freek zig aanmeld daar met een geldige mk is het zo afgelopen en laat die vervolgens na een maand uitvallen dan gaat de rest er ook aan einde geldige keys en freek is binnen dus pas op met je mk key !!!!

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde soort 'grapjassen' zitten ook in diverse Yahoo- en smartgroups naar keus te vissen. Heb al heel wat klachtenberichten gelezen van mensen die wat opstuurden en nooit meer iets terughoorden. En degenen die reageerden met belangstellende mail worden een behoorlijke tijd achtervolgd met lokkertjes om toch maar vooral iets op te sturen dit weet ik uit ervaring. Ook hier: oppassen dus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...