Ga naar inhoud


Nextwave + MR1.0n en nog steeds problemen


pa3fat

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Heb nog steeds problemen met m'n Nextwave na upgrade naar MR1.05 via de CAS interface.

- Blocker aan/uit werkt niet

- Block met Irdeto melding bij wisselen van kanalenen, transponders in het bijzonder.

- Nog steeds noodzaak om via in en uitvoer van funcard in het bovenste slot e.e.a. te triggeren, kan ook de Nextwave programmer kaart zijn maakt niet uit wat je erin stopt !

- Edit van keys, Irdeto, binnen MR1.0n niet mogelijk voor block 0x08 tot 0x0B. Op OK drukken leidt tot niets, je kunt scrollen en OK drukken er gebeurt niets.

 

Iemand enig idee waar ik het nu nog moet zoeken. Is UCAS 3.0 soms de oplossing?????? (schijnt een MR versie te zijn?)

 

 

 

-----------------------------------------------

Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pascal,

 

Had ik ook al gedacht, maar toen had ik toch ook wel vaker randverschijnselen, zoals bij het veranderen van satelliet (draaien), dat daarna e.e.a. hing.

 

Er is hoogstwaarschijnlijk meer aan de hand dan waar we het denken te moeten zoeken.

 

 

-----------------------------------------------

Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat een satontvanger geen tv is ,heb het over zappen,ook het bekijken van (i)legale kanalen,kan soms niet altijd vlot verlopen,maar wat wil je???Ik ben ruim tevreden

en heb zeker enkele seconden geduld voor ik beeld krijg of om ontvanger eens uit en aan te zetten.Als er maar beeld komt.

Met een Nextwave penta 1.09 hier geen probleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bistro,

Als het enige relatie lijkt te hebben met het niet werken van onderdelen van de software en andere Nextwave gebruikers hebben het niet, dan lijkt het me gezond dat ik even doorzoek.

Er is n.l. heel veel kennis aanwezig, echter het is niet eenvoudig om die aan eenieder door te geven.

Misschien zit er softwarematig iets nog niet juist in mijn Nextwave wat in het algemeen tot de problemen leidt die ik ondervind. Ben n.l. naar MR1.0n gegaan omdat ineens mijn penta 1.09 en Ucas verdwenen waren. Rara ?!?!?!

-----------------------------------------------

Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Gisteren avond tijdens het eten snel MR1.05.1 erin gezet en de Xilinx overschreven met Matrix.cas.

Zie nu alle zenders op Astra.

De Turkse zenders op Astra3a.

Hispasat nog niet geprobeerd.

 

Wat nog niet werkt:

on/off van nagra/irdete emu

toegang tot keys in het segment ox08-ox0B

soms hangt de machine (na draaien rotor of overgang encryptie, maar daar is mee te leven)

Nagravision werkt nog niet, heeft dit te maken met het zetten van de BOX KEY??????? En zo ja hoe werkt dat dan?

 

Weer een stap verder !!

-----------------------------------------------

Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...