Ga naar inhoud


Actieprijzen Canal+


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Bij Canal+ hebben ze nu speciale acties, weet iemand of dit incl. kaart is?

Dus de prijs voor een settopboxpakket zou dan zijn 18 euro registratie plus 15 euro per jaar.

 

Citaat:
PRIJSOVERZICHT

De pakketten en prijzen zijn geldig vanaf 1 november 2003

tot 1 februari 2004:

 

Onderstaande pakketprijzen zijn exclusief registratievergoeding

à € 18,00 (éénmalig).

 

+ SET TOP BOX-pakket

€ 15,-per jaar

(CANALDIGITAAL servicelijn, garantie smartcard, automatische herregistratie)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ BASIS-pakket

€ 6,50 per maand

(inclusief gratis SET TOP BOX-pakket t.w.v. € 15,- per jaar)

Eénmalige aansluitkosten € 7,00.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ NEDERLANDSE KANALEN

Altijd vrij beschikbaar

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ ENTERTAINMENT-pakket

€ 17,50 per maand

(als optie verkrijgbaar bij het BASIS-pakket)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ FAMILIE-pakket

€ 9,50 per maand

idem als ENTERTAINMENT-pakket, echter zonder de erotiekzender

X-ZONE

(als optie verkrijgbaar bij het BASIS-pakket)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ X-ZONE-pakket

€ 13,00 per maand

(als optie verkrijgbaar bij het BASIS-pakket)

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ CANAL+ pakket

Normale prijs: € 26,80 per maand

ACTIEPRIJS: 3 maanden voor € 49,00!

ACTIEPRIJS: 6 maanden voor € 99,00! (alleen i.c.m. een jaarabonnement)

 

(inclusief gratis SET TOP BOX-pakket t.w.v. € 15,- per jaar en CANAL+16/9)

 

--------------------------------------------------------------------------------

+COMBI- pakket ( + BASIS-pakket + SET TOP BOX-pakket)

Normale prijs € 32,50 per maand

ACTIEPRIJS: € 26,80 per maand!

 

--------------------------------------------------------------------------------

+ TOP-pakket(het totale aanbod in één allesomvattend pakket)

Normale prijs: € 46,50 per maand

ACTIEPRIJS: € 37,00 per maand!

 

--------------------------------------------------------------------------------

Actieprijzen alleen geldig voor nieuwe CANAL+ abonnees, tot tenminste 1 februari 2004. Abonnementen worden afgesloten voor de duur van minimaal 1 jaar. Wijzigingen onder voorbehoud.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het abbo'tje op het STB pakket is al een paar jaar 15 euro met 18 euro registratievergoeding.

Deze prijzen zijn exclusief de aanschaf van een smartcard, de smartcard is te koop in de winkel voor gemiddeld 80 euro. Het gaat dan om een Mediaguard V1+ (oftewel Seca-2) card.

 

Hoi, Swaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bigfoot..

Waarom maak je een kopie van hun prijzen, die volgens mij ongewijzigd blijven t.o.v. afgelopen jaar.

Maar € 15.- p/j als instap en 'de rest regel je wel' is geweldig TV kijken naar mijn meningL: Als je naast het vervangen van je kabelaansluiting, het basis-TV-aanbod (door vrouwen zeer gewaardeerd), ook zelf e.e.a. aan kunt vullen op je ontvanger is dat erg mooi...

 

Geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ook een beetje vreemd mijns inziens. Bonzi linkte slechts naar een site om te laten zien dat de prijzen €15+€18 excl. kaart zijn, om zo een logische vraag te beantwoorden. De link werd sowieso al gescrambeld en nog wordt er een account verwijderd? Beetje vreemd, ik vraag me daarnaast wel heel erg af wat voor site het ueberhaupt was, maar dat zal niemand ooit weten. Nog meer reden om er geen account voor te verwijderen, niemand zal de door jou verboden informatie op die site ooit lezen via deze link.

Beetje raar dus IMO, zeker als je beseft dat ik nooit wat fouts heb gelezen van Bonzi

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens moet je een grens trekken. Er was op het board echt al ontelbare keren gewaarschuwd dat het plaatsen van commerciele links je mogelijk je account kost en daarna is er ook diverse keren gewaarschuwd dat we nog strenger tegen commerciele links op zouden treden.

Ik moet er gemiddeld 5 of 6 per week verwijderen en de rest van de moderators pikt er ook regelmatig links tussenuit.

Regels zijn regels en of hij nou 1 of 500 berichten geplaatst heeft, iedereen krijgt dezelfde behandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de shop waar de afbeelding stond niet in de bad-words list had gezet zou de link duidelijk leesbaar en werkend op het board hebben gestaan. De link werkte niet omdat deze door de board software automatisch verminkt was.

Dat maakt het "vergrijp" echt niet minder erg.

Dat die bad worst lijst zowieso nodig is, vind ik al belachelijk. Je moet mensen als kind behandelen omdat ze anders een paar simpele regels niet respecteren. Dat doe je dan door een kinderachtig lijstje te maken dat mensen die toch een commerciele link plaatsen tegen te houden. Dat is toch te gek voor woorden of niet dan?

Verder staat dit onderwerp niet voor discussie open. Onze regels zijn op dit gebied overduidelijk!

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...