Ga naar inhoud


Niet zo grof


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer een nieuwkomer een verkeerde vraag stelt leg hem dan vriendelijk uit wat hij fout doet ipv zo grof te reageren. Iedereen moet het toch leren mvg Aadje-x

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat gebeurt ook 9 van de 10 keer. Helaas is het netjes uitleggen en foute berichten wissen ongeveer hetzelfde als dweilen met een open kraan. Iedere dag worden hier +/- 70 berichten verplaatst of verwijderd. Als u denk dat u altijd netjes kunt blijven als steeds weer nieuwe members dezelfde "grappen" uithalen daag ik u uit dat werk van mij over te nemen. De member die gisteren nacht is verwijderd om maar een voorbeeld te noemen (epson) presteerde het om binnen 20 minuten 9 berichten op een verkeerde plek te plaatsen en 4 berichten daarvan waren volgens de board regels niet toegelaten. Als mensen niet kunnen lezen horen ze hier niet thuis.<P>Toxic[Q]<p>[ 06-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Aadje dat heeft meestal geen zin.<BR>Er zijn mensen die zich nergens wat van aan trekken, die de rules niet lezen en voor heel weinig heel snel willen televisie kijken. Aangezien dit een hobbyboard is willen de andere members daar niet aan mee werken. Je hebt foute vragen en foute vragen.<BR>Sommige vragen zijn al diverse malen beantwoord en dan krijgt de vraagsteller een hint om de zoekfunctie eens te gebruiken.<BR>Je hebt ook vragen in de trend van: Ik heb vanmiddag spullen gekocht en ben een uurtje bezig geweest maar het wil nog niet lukken.<BR>Ik wil vanavond kijken wie helpt mij eventjes. Op dit soort vragen steigert het hele board. OK misschien niet het hele board.<P>Dit board maakt op dit moment roerige tijden door want waar de meeste mensen gratis naar willen kijken doet ook nog duit in het zakje.<BR>(*anal+)Daarom zijn de rules aangescherpt en wordt het nog belangrijker accuut en duidelijk in te grijpen bij sommige vragen.<P>Ook zul je zien dat wanneer er een "normale" vraag gesteld wordt er ook een normaal antwoord op volgt.<P>Ik hoop dat ik op deze manier een beetje duidelijk heb gemaakt hoe het zit met het grof antwoorden op bepaalde vragen.<P>Als de nieuwe members de oudere postings gaan lezen dan zal er een nieuwe wereld voor hun open gaan.<P>groeten,<P>Zeeman.<P>Dag is nooit zo nat of zun schient altied wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is duidelijk. Ik ben zelf ook nieuw en nog een leek op sat gebied maar door veel hier te lezen wordt men wijzer. Het werk van de sherif kan ik zeker niet over nemen want daar ben ik een te groote leek voor. Maar wie weet na een tijdje lezen?? Bedank voor de reactie, Ik zal zelf ook oppassen met mijn vraagstelling. Het board krijgt van mij trouwens een dikke 10+. Groetjes AADJE-X smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...