Zilverster Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 @all, Ik ben bezig met het programma icprog om de software van de pic iets te bewerken. Bovenin in het programma staat de pic info en onder in het programma staat de eeprom info waar ik bijv. de atr kan vinden en aanpassen. Bij het uitlezen met bijv. MKF wordt ook netjes de veranderde atr gelezen. Wanneer ik met mijn aangepaste kaart ga loggen dan komt echter de oude atr info weer om de hoek kijken. >>>Vraag : wie weet waar in de pic de atr nog meer is terug te vinden en evt. te veranderen is, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Geplaatst: 19 november 2003 @All, Oplossing gevonden, andere editor, met dank aan Avensis, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Geplaatst: 24 november 2003 @All, Ik dacht de oplossing te hebben gevonden, maar helaas was het niet zo dat de atr op meerdere plaatsen in het programma staat.De gebruikte Ascom cam blijkt van zich zelf meer gegevens vast te houden dan mij lief is en ben daardoor dus al twee maal op het verkeerde been gezet. Bij het gebruik van het programma Wallbanger keek ik naar de eind datum en deze klopte, alleen waar kan je in Wallbanger deze gegevens invoeren, ik ben dat nog nooit tegen gekomen. Zie hier, datum uit de cam, opstarten met loggen, de oude atr uit de cam. Dan wordt je toch wel op het verkeerde been gezet omdat met kaart uitlezen met bijv. MKF de atr wel goed wordt weergegeven. Al met al leuk spelen met die atr's, ik had alleen een andere uitkomst verwacht, maar wie weet, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Geplaatst: 27 november 2003 @All, De gebruikte Ascom cam moet zijn Aston cam in het vorige verhaaltje, foutje van mijn kant. Ik vraag mij dus echt af of er niet meer mensen zijn die het kunnen bevestigen wat betrefd het geheugen van de cam. Hiermee doel ik op de datum en op de atr, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen