Ga naar inhoud


"Slim" gespeeld van C*n**l Dig??


Twinsat

Aanbevolen berichten

Hallo mede HOBBYISTEN,<P>Ik hoef hier niet te vernoemen dat de sfeer op dit toch zo geweldige board langzaam aan steeds grilliger wordt.<BR>Wat wil je ook, als je in de satelliet vakbladen wordt afgeschilderd als "hackers board".<BR>Door dit te doen, krijgt sat4all steeds meer nieuwsgierige "toekomstige zwartkijkers" op bezoek, die met zo weinig mogelijk moeite ook een "vrije kaart" willen maken.<P>Op die manier wordt het hobby board ongewild bestookt met vragen om hex-files en keys, en heeft de moderator zijn handen vol om iedereen de regels na te laten leven.<BR>Dit geeft natuurlijk een hoop irritatie, en dat komt dit board niet ten goede.<P>Krijg je een board niet op juridische gronden gesloten, dan zorg je er toch gewoon voor dat de spanningen "intern" oplopen. Dan spat de zaak vanzelf wel een keer uiteen, en heeft C.D. toch nog zijn zin gekregen.<P>@Toxic Q: Laat je niet gek maken, want het lijkt er op dat ze je al bijna hebben waar ze je hebben willen.<BR>Voorheen ging het toch prima.<BR>Die negatieve reclame is de schuld van C.D., dus dat er veel vragen om keys & files komen, is ook vooral hun schuld.<BR>Maak je niet te dik om die vragers, maar probeer het enigzinds te negeren als het je te veel wordt.<BR>Misschien moet de aanmeldingsprocedure verzwaard worden, of een overtreder onmiddelijk gebanned worden.<BR>Ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, maar ik wil maar zeggen dat we de sfeer op dit board niet moeten verpesten, anders spelen we de heren precies in de kaart.<P>We zij een hobbyboard, en niet hierin staat de moderator niet alleen!<BR>Wij zullen er met zijn allen op moeten toezien dat de regels nageleefd worden, en iedereen kan een overtreder een reply sturen.<BR>Dat hoeft overigens niet op een agressieve manier, daar dit het imago van dit board schaadt.<P>Ik hoop van harte dat we samen de zaak weer in goede banen kunnen leiden, zonder dat er iemand de dupe van wordt.<P>Dit wilde ik maar even kwijt, want als het op deze manier doorgaat is het einde nabij, en dat zou zonde zijn. frown.gif" border="0 <P>Keep up the good work....<BR>Let's do it together!! wink.gif" border="0 <P>Greetz Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan mij geheel vinden in jouw verhaal twinsat. Ook ik kwam hier op dit board rond neuzen zo,n twee maanden geleden op zoek naar informatie over key's (daar moet ik eerlijk in zijn). Ik had er alleen de ballen verstand van! Sterker nog, ik had alleen een schotel op het dak, maar nog geen ontvanger om mee te kijken.<BR>Door vrijwel iedere dag op dit board terug te komen en te lezen en de discussies te volgen heb ik geleerd wat voor een pracht hobby dit is. Het heeft mijn ontvanger bepaald, mijn 2e schotel, en mijn toekomstige 3e schotel. Voor mij is sat4all geen hackersboard maar een site die mij vooral veel geleerd heeft, en hoe de hobby verstandig aan te pakken als beginner.<P>Laten we dat vooral zo houden!!<P>Sat groetjes,<P>Janhendrik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brave of JanHendrik,<BR>keuze van de tuner ok, maar een 2e en ook <BR>nog een 3e schotel???????????????????????<BR>Vraag me af waarom en of je toch niet eens beter moet gaan lezen want 1 schotel is toch echt genoeg hoor.<BR>Suc6 smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volkomen eens met de opmerkingen. Ik ben nog niet zo lang met de materie bezig, maar heb reeds veel informatie op het board kunnen vinden. Toch is het als nieuwkomer lastig om zelf meteen alles te begrijpen, het starterspakket is geweldig maar het vinden van goede keys vind ik zelf nog lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Kan er mij iemand vertellen waar ik ,,, kan vinden??<P>Nou die vraag hebben we wel genoeg gezien.<BR>Het leukste van deze board vind ik de verhalen, technische informatie etc en de ervaringen van bepaalde zaken.<P>Dus laat jullie allemaal niet gek maken en als er iemand om ene link vraagt kunnen we natuurlijk ook een dom antwoord geven.<P>ik zeg altijd domme vragen --> domme antwoorden.<P>Chris<P> shocked.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is er nou in godsnaam mis met het om een link vragen...??????<P>Het uitwisselen van links is een van de nuttiggste aspecten van zo'n informatie forum/board.<P>Hoe kom jij dan achter de nieuwe sites? Of heb je maar een URL in je bookmarks????<P>2old

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...