Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan iemand mij vertellen of er kanalen zijn op Astra 19.2E die in Viaccess uitzenden?<P>Zo ja, welke?<P><BR>Bedankt!

Posted

Bij mijn beste weten alleen de standaard kanalen van C+ Frankrijk, bleu, jaune enz. geen kiosque of zo.

Posted

En het MTV Network niet te vergeten...

Posted

Viaccess is vooral interessant als je een positioner hebt. Buiten de Hotbird (n-tv, absat, ultra blue movie etc..)kun je dan ook de Sirius ontvangen en daar zitten de scandinavische betaalpakketten op (Viasat)

Posted

Hoe bedoel je bedo ?<BR>De files op de zelfde manier programmeren als die voor Ir**** en S*C* voor goldwafer.<P>Als je er al wat van af weet, van tijd tot tijd de keys updaten voor zover nodig en anders eens op het net naar files speuren.<BR>Begin bij links op deze site en ga op de gevonden sites via de links daar verder en je komt na wat speuren zeker tegen wat je zoekt. Suc6

Posted

snap er geen reet van ik heb de nieuwe key's<BR>alleen OD OE en OF indent 010c viasat maar helaas naks nano niks

Posted

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by bedo:<BR><STRONG>snap er geen reet van ik heb de nieuwe key's<BR>alleen OD OE en OF indent 010c viasat maar helaas naks nano niks</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Wat is je probleem dan? Probeer anders gewoon een kant en klare file te laden, staan alle providers op hoor wink.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...