Guest Posted August 6, 2001 Posted August 6, 2001 heeft er iemand al een oplossing<BR>gevonden voor tps, tv 1000,ultra blue <BR>op gewoon kaartje (irvita 16 a in humax)
Guest Posted August 7, 2001 Posted August 7, 2001 Een viaccess cam kopen .. zoals ik gedaan heb. <BR>Helaas ben ook de nieuwste irvito nog niet tegen gekomen.
Guest Posted August 8, 2001 Posted August 8, 2001 Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat zit,en of dat uberhaubt mogelijk is.<P>Er zijn wel files met 16 Via**e** in Ir*d*t* ,waarbij staat ook voor Viasat op 5e maar als je mazzel hebt doen er daar maar hooguit 3 zeer oninteressante kanaaltjes van.<BR>Maar ik kom er maar niet uit hoe dat te veranderen.
xfiles69 Posted August 8, 2001 Posted August 8, 2001 Irvito16A updated.<BR>Note that this doesn't support GCA i.e. you'll not be able to watch <BR>UB and T*S.<P>het ligt aan gca (wat dit is?)<BR>Zelfde als met de redcam eerst updaten en daarna pas alle kanalen zien op via
Guest Posted August 8, 2001 Posted August 8, 2001 "The GCA (geographical code area) is a value of 4 bytes and could be specific to each card.<BR>When sending an ECM, you could give the right to descramble only<BR>to the card with a GCA of a specific value (or a set of value)."<P>Oftewel, is een landenkode die meegstuurd wordt. Dit is geen probleem met een gepatchte humax, alleen gw files zijn nog niet gemaakt (of vrijgegeven ) <P>Groet,<P>C4
Guest Posted August 9, 2001 Posted August 9, 2001 Aha...<BR>Weet ik weer ietsje meer.<BR>Dus het moet mogelijk kunnen zijn met een GW op een gepatchte Humax!
Recommended Posts