Gast Geplaatst: 25 november 2003 Geplaatst: 25 november 2003 irdeto cardsharing pogramma en uitleg. **** Bijlage verwijderd! Dit soort illegale software is hier uit den boze!
michel130 Geplaatst: 25 november 2003 Geplaatst: 25 november 2003 nu wordt het tijd dat ze een kaartmaken waar je een netwerk kabel in kan steken want mijn @sat heeft geen netwerk aansluiting. Ik baal dat ik toen geen dreambox had gekocht 04-01-2003 Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gast Geplaatst: 25 november 2003 Geplaatst: 25 november 2003 Toppie!, ik heb de proggies ff over het netwerk getest. Dit ziet er echt uit, heb je het zelf al getest?. Ik heb alleen geen seasons interface bij de hand, dus kan niet zeggen of het werkt.
Satfreakholl Geplaatst: 25 november 2003 Geplaatst: 25 november 2003 nu wordt het tijd dat ze een kaartmaken waar je een netwerk kabel in kan steken want mijn @sat heeft geen netwerk aansluiting. ...................................................... heb je bij dit niet nodig hoor alleen een season interface en een programmer op 6mhz..ben er nu al even mee aan het spelen maar krijg bij de server de melding camkey error
Gast Geplaatst: 26 november 2003 Geplaatst: 26 november 2003 Heeft iemand dit al geprobeerd?, ben erg benieuwd!. Zou dit graag getest zien alvorens een seasons interface aan te schaffen. grtz.......
Bigfoot Geplaatst: 26 november 2003 Geplaatst: 26 november 2003 Ik zat er al een tijdje op te wachten, zule programma's. Is natuurlijk ideaal als je geen Dreambox hebt. Nu nog hopen op een Seasons Interface versie 3 met een ingebouwde netwerkaansluiting plus client/server software.....
Gast Geplaatst: 26 november 2003 Geplaatst: 26 november 2003 Indien er vorderingen mogen zijn met dit programma aub vermelden in dit topic... Vatos
Satfreakholl Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Ben er al een tijdje mee bezig ..maar krijg steeds de volgen de fout meldingen ..zie bijlage..
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Hier werkt het, d.w.z ik heb eeb irdeto1 kaart in mn mastercrd programmer, en via het netwerk hangt een pace dvr500 d.m.v een zelfgemaakte seasons interface een de client software. Ik heb dit nu enkele uren draaien, geen enkele vastloper!. Erg leuk om te zien werken, nu nog over het internet proberen. Maar gewelidige vooruitgang dergelijke software!!. Nu alleen nog de tussenkomst van de pc zien weg te halen. In een MR cam, en Joker 0,77 werkt het echter niet. NU alleen nog in de org ontvanger.
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Mmhh, hopelijk heb je ook zo programma voor de gene die een satelliet kaart in hun pc hebben zitten.
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Draait nog steeds super, geen enkele vastloper. Bestaat er ook zo'n proggie voor seca2. Ik hou me aanbevolen. bijlage: fotootje server zijde
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 mooi!! Nu proberen nog draadloos te verzenden naar receiver misschien bied bluetooth een oplossing.. probleempjes............... Hoe kan canaldigitaal tracen van wie de abo is!!! Of geeft het alleen decodering en pakket key door??
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Met deze software kun je zo zien van wie de data komt. Je kunt het wel versleutelen, zodat het transport over bijvoorbeeld internet veilig is. Maar ff over de voortgang van dit geheel. Ik zit muurvast, ik krijg alleen dat ouwe kreng aan de gang, de pace500. Geen enkele ci wil werken met dit proggie, MR105, Penta 1,11, en jokercam v0,77. Je ziet dat deze cams de atr opvragen v/d kaart, daarna niets ?. Wie helpt mee dit op te lossen??.
Aanbevolen berichten