Ga naar inhoud


black of redcam kopen?


Aanbevolen berichten


heb hier een viacces cam (4.78 gekocht en via schotel geupgrade naar 4.81) werkt perfect met barracuda files.Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe red cams sneller werken dan de black cams, alleen heb geen ervaring met black cams.<BR>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!<P>Ik heb in een onbewaakt ogenblik in Oosterhout een rode Viaccess module gekocht. Volgens de verkoper was dit een "overgangs-module" waar nog wel "iets mee te doen was".<P>Op de module staat: Rev 1.1 en er zit een sticker op met "Possibility to upgrade Viaccess Software".<P>Wie kan me zeggen of ik deze module inderdaad kan of moet upgraden?? En hoe dan???<BR>Werken de STRSH files hiermee, of moet er dan eerst iets gebeuren????<P>Of heb ik een kat in de zak gekocht :-(<P>Ciao, Henk (in de Ardennen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,een Red-Cam is ook niet alles...<P>Er draaien alleen maar Barracuda-files op,en dan mis je wél de Ticket's op Sirius. confused.gif" border="0<P>Met versie Bar.1.03 loopt de rest buiten Ticket wel goed.<P>En de nieuwe versie Bar.1.04 doet het bij mij helemaal niet zelfs.. (Red-Cam 481). mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...