Gast Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Slm mensen, Ik lees juist dat op 30 west lig tv en andere turkse kanalen te ontvangen zijn, kan iemand dit even checken, ik heb op het moment niet de mogelijk om dat te kontroleren.Laat snel iets weten. dit is de link met de freq.: http://www.lyngsat.com/hispa1c.shtml Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 nee, niets gevonden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 De Lyngsat berichtgeving klopt waarschijnlijk wel, maar volgens Lyngsat te ontvangen op de American Beam. En of je deze hier kunt ontvangen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Wij hier in europa kunnen het niet ontvangen, naar mij weten, Jammer voor ons man. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newbie Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ik heb die fout ook eerder gemaakt, het zit inderdaad op de America beam. Wel boffen daar voor die lui, maar ik denk dat het daar ook niet lang gratis blijft, ze zullen vast binnekort een codering invoeren. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH *** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen