Ga naar inhoud


hispasat positie


1pm

Aanbevolen berichten

he jongens ,

 

ik wil graag nog een schoteltje erbij zetten hierbij heb ik een foto toegevoegd wat nu de ontvangst is nl astra / hotbird en sirius... nu het volgende kan iemand me aanduiden waar de hispasat positie is tov de sirius schotel met een pijl of zo wat je nl niet ziet is dat er precies achter de schotels de achterburen wonen en anders kijkt mijn schotel niet naar de 30 west positie maar de muur

 

bvd

 

1sattie

post-4870-1318257848,867_thumb.gif

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


he bliksem hebbe nog een tekening toegevoegd alleen staat de sirius schotel er nog niet bij kijk eens wat denk jij zou ik die ontvangst halen als ik de schotel daar plaats met die hoge huizen rechts in beeld

 

1sattie

post-4870-1318257848,9116_thumb.gif

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe hoog zijn die huizen,hoe ver staan de huizen van de schotel en hoe hoog hangt die schotel van jou nu?

 

Als je antwoord op die vragen weet,kun je zo uitrekenen of je de Hispasat kunt ontvangen of niet.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

behoorlijk hoog zie rechts van de image ............. ongeveer op 40 mtr afstand...........en bliksem als ik met de schotel draai die nu op de sirius staat ontvang ik em niet staat te laag dus daarvoor heb ik deze plaats gekozen... op die muur...

 

bedankt voor jullie hulp jongens...........

 

1sattie

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...