Ga naar inhoud


Bandbreedte probleem!


Gast

Aanbevolen berichten

Omdat jullie met zijn alleen ongeveer 1,5 - 2,5 gigabyte per dag van SAT4ALL slurpen, is het voor ons onmogelijk geworden de downloadzone's op sat4all te handhaven.<P>We hebben het even met een paar freebie servers geprobeerd, maar zoals jullie wel hebben gemerkt worden deze om de haverklap verwijderd.<P>Het kost ons te veel tijd iedere keer het hele zaakje te verschuiven en vandaar deze maatregel.<P>Wat we nu gaan doen is het volgende:<P>We gaan een paar weinig gebruikte forums sluiten en i.p.v. deze forums een downloads forum maken waar alle gebruikers zelf de links naar de nieuwe files kunnen plaatsen!<P>Dit is voorlopig de enige haalbare optie.<BR> <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit had ik dus al veel eerder verwacht . daar data verkeer een kostbare zaak is :-(<P>gewoon de link opgeven is natuurlijk ook een oplossing. En om hier aan deze kant een server te gaan draaien word moeilijk. daar hij maar 4 uur per dag online kan zijn .<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jazz,<P>Het is niet echt een probleem want we hebben onbeperkte bandbreedte ter beschikking.<BR>Alleen door al het downloaden wordt hier alles erg traag en vandaar deze maatregel.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja , ik heb ook al eens geprobeerd hier een ftp site op te bouwen maar ja dat wordt weer afgestraft door iedere week een ander IP adres af te geven ( UPC sucks )<BR>Maar inderdaad een link volstaat naruurlijk ook , mits die werkt smile.gif <P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi. snap wat je bedoeld. heb even een ftp server opgezet. en zonder ook maar iets te zeggen. hangt er al bijna constant iemand op mijn hd rond.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp, zijn er van die gasten die opzettelijk de boel saboteren.<P>Is er geen mogelijkheid om die lui een trap onder hun achterste te geven.<P>Je mag niets een hobby uitoefenen.<BR>De steun van mij hebben jullie.<P><BR>Groetjes Hobbybob.<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je begrijpt het niet goed.<BR>gaat erom dat de site zo goed bezocht wordt<BR>met name de dowload sectie . dat het board eronder lijd. (de snelheid word behoorlijk minder)<P>en wat ik bedoel is dus . dat vanaf het moment dat ik mijn ftp vanochtend heb aangezet ik al op een 100 hits zit. zonder enige vorm van reclame.<BR>dus denk je eens in wat de sat4all server moet verwerken :-)<BR>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!<P>Een firewall instaleren heeft geen nut hier; die zijn voornamelijk om iedereen buiten te houden en dat is noet de bedoeling van Sat4All.... toch...? =8-)<BR> <BR>Sat4ALL kan eventueel aan een tweede server denken en een load balancer ertussen zetten.<P>Of een lijst met waar de files staan, en door middel van een cgi-script op de main server een ping laten uitvoeren naar al die locaties en de link met kleinste ping tijd als eerste keuze doorgeven op de pagina.<P>Mijn 3 centen,<BR>Nedalex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt allemaal prima, maar het is ook allemaal een kwestie van tijd.<P>Ik denk dat als onze vaste users gewoon een link plaatsen naar de laatste nieuwe files, we er allemaal evenveel plezier van zullen hebben.<P>Het voordeel is dat ons board dan lekker snel blijft en dat is tenslotte toch het belangrijkste onderdeel van sat4all.<P>Iedereen mag nieuwe files blijven uploaden want we hebben voor een aantal leuke files altijd nog wel een beetje bandbreedte en ruimte over.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SAT4ALL<P>In Algemene beginnervragen form, probeerd ik reply te doen, maar ik krijg deze waarschuwen.<P>Sorry, we could not post your reply to this topic. Contact your bulletin board administrator and inform them that they may have may run out of available disk space. Their web host may be preventing them from posting new files<P>tijd 23:30<P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

sri, <P>ik moest er ook bij vermeldt hebben dat het op Djazzy bedoelt was.<BR>Er hangt iemand constant op zijn HD !<BR>rgds<BR>Satdigital<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>en waar zou die firewall dan goed voor moeten zijn?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

2 a 2,5 gig per dag !! een beetje webserver met een leuke verbinding haalt vlot de 5 megabyte per seconden (34 Mbit), waarschijnlijk staat er op deze webserver ook nog ergens een goed lopende adult site :-)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...