Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Hallo, K heb sinds kort een Pace dvr501 G6, een goldcard en een card-programmer, aangekocht. Wat moet ik nu allemaal doen om het apparaat "aan de bol te krijgen" en canal+ r, canal+ b, enz te kunnen ontvangen. Waar kan ik alle codes,......enz terug vinden. K ben een echt groentje en had graag wat "support" gehad van een bekwaam en bereidwillig persoon!!! Badankt!!!!
SatDonkey Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 c plus zit nu op irdeto 2 en seca 2, kan alleen worden ontvangen met een orgineel abbo.
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 AHA!!! Wat zijn nu eigenlijk nog mijn "mogelijkheden" met al deze zaken die ik heb liggen??? Bedankt voor uw snelle interventie!!
Murdock Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 De publieke en commerciele zenders en een handjevol FTA. Dit is geen voor-kauw board! Je moet dus zelf ook een beetje beter gaan speuren! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten