Ga naar inhoud


Vreemde mail:


Ron

Aanbevolen berichten

Als webmaster van een site als deze ontvang je vaak de meest vreemde e-mail. Meestal gewoon overbodige vragen maar vaak ook zaken die de meest vreemde emoties bij je oproepen. Zo zorgde deze e-mail er voor dat ik mezelf na 30 minuten onder de tafel gelegen te hebben van het lachen, weer bij elkaar moest rapen en toen eerst maar eens een half uurtje heb zitten janken toen ik de rest van de dagelijkse +/- 80 overbodige e-mail las.<P>Let hier vooral op de schuin gedrukte woorden laugh.gif" border="0 (ik heb echt niets veranderd!) <P>Toxic[Q]<P>------------------------------<BR>Ik probeer nu al een tijd op de boards te komen maar ik krijg steeds het<BR>bericht dat er diverse werkzaamheden zijn. Zit ik verkeerd met de <I>rul</I> of<BR>zitten er <I>cokes</I> in mijn <I>brosser</I>.<BR>Graag hulp.<BR>------------------------------<P>Ik ken genoeg mensen die graag zouden willen dat er Cokes in hun brosser zouden zitten laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 15-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


sorry hoor. maar wat heeft de nederlandse taal te maken met deze hobby,je begrijpt toch<BR>wat hij/zij wil niet iedereen heeft een 10 voor nederlands op school gekregen<BR>jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het roerend met Jan eens,<P>Iemand kleineren is makkelijk . Neem bijvoorbeeld onderstaande uitspraken van<BR>"meester" T(Q) zelf:<P>Ook ik heb niets veranderd in zijn tekst:<P>1)Het programmeren van CI modules kan gedomonstreerd worden.<P>2)Iedere idioot kan een file uploaden en daar vervolgens een passwod als:<P>Als de meester sportief is laat hij in het vervolg deze onzin.<BR> <BR>Maar ik ben bang dat hij met de mededeling komt: "Hoppa weer een member minder."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging mij niet om de taalfouten en ook wilde ik niemand kleineren. De beste man komt immmers niet op het board en kan dit dus niet lezen. Het ging mij om de enorm grappige zin die uit die taalfouten voortkwam. En natuurlijk om het feit dat deze man niet eens de moeite genomen heeft het nieuws op deze site te lezen daar de oplossing daar al reeds een aantal keren gegeven is smile.gif" border="0<P>Als de de regels overtreden had, zou er onder jouw naam nu inderdaad unregistered member staan. Is dat het geval dan?<P>Toxic[Q]<p>[ 16-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je muggen gaat zitten ziften kom je altijd wel iets tegen. Zo zie ik bij 2old4this 2 maal nederlands staan in plaats van Nederlands en bij Toxic[q], na het editeren, immmers met drie keer een m. Dat kun je ook nog als sluikreclame voor 3M beschouwen.Ook mijn eigen artikeltjes zijn aardig met tikfouten behebt. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat een artikel gewoon leesbaar blijft en niet verder over dit soort futiliteiten verder gaan. Kun je daarom dit topic niet beter sluiten ? Ik heb me nu ook al weer laten verleiden te schrijven over iets dat totaal niets met onze hobby van doen heeft. Dom van me. shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...