Ga naar inhoud


Hannibal


Ron

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik helaas weer een member moeten verwijderen. Zijn login naam was "Hannibal".<BR>Nu gaat er waarschijnlijk bij een aantal mensen een belletje rinkelen. Deze hannibal was op de andere boards aktief onder de naam schimmel. [Met dank overigens aan de persoon die me daar op wees.] Daar schoffeerde hij sat4all op en top. Voor iemand die zo slecht over sat4all te spreken is, is het memberschap hier niet weggelegd.<BR>Ik heb een enorme hekel aan mensen die onder allerlei andere namen proberen stennis te schoppen. Uiteindelijk achterhalen we ze toch wel en worden ze netjes buiten spel gezet. Ik vindt het in ieder geval extreem kinderachtig en wil het hier dan ook rustig houden. Vandaar dat deze "member" buiten spel gezet is. Ik hoop dat andere mensen 2 x nadenken alvorens kritiek te leveren. Kritiek is ok, maar doe het dan wel eerlijk onder je eigen alias en houd het netjes.<P>Toxic[Q]<p>[ 18-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou nou, ik bezoek dit board nog niet zo heel lang maar ik ben wel getroffen door de manier van omgaan met elkaar. Iemand zegt iets wat je niet bevalt en dus gooien we hem er maar vanaf. Ik heb de postings van Hannibal en Schimmel ook wel eens gelezen en was het lang niet altijd met hen eens. Maar Hannibal nam hier ook geen blad voor zijn mond, dus een verrassing kunnen die uitspraken van Schimmel niet voor jullie zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Niemand wordt hier zomaar buiten gezet!<BR>Als je van sat4all verwijderd wordt ben je daar aan zelf schuld. Een discussie daarover wil ik graag met iedereen aangaan. Ik durf te garanderen dat iedereen die zich netjes aan de regels houdt, nooit verwijderd zal worden.<P>2. Als je hier zoekt naar de uitspraken van hannibal en als je de privé mail die hannibal mij regelmatig stuurde er op na zou zien zou je direct kunnen opmerken dat hij alleen maar probeerde onrust te stoken.<BR>Eenderzijds verkondigde hij dat sat4all zijn favoriete board was/is en anderzijds beschuldigde hij sat4all op een ander board onder een andere naam van het ondersteunen van handel e.d.<BR>Dat soort mensen zijn niet bezig met hun hobby maar willen slechts de zaak verzieken. <BR>Dat is ook tevens het laatste woord dat ik aan hannibal vuil aan wil maken.<P>Toxic[Q]<p>[ 19-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was hij niet:<P>-------------------------<BR>From: "xxxxx xxxxxxxx"<BR>To: abuse@sat4all.com<BR>Message-ID: <xxxxxxxxxxx.xxxxxxxxxx@zonnet.nl><BR>Date: Fri, 08 Jun 2001 08:10:07 GMT<BR>X-Mailer: Netscape Webmail<BR>MIME-Version: 1.0<BR>Content-Language: nl<BR>Subject: bericht voor Toxicq/keysites<BR>X-Accept-Language: nl<BR>Content-Type: text/plain; charset=us-ascii<BR>Content-Disposition: inline<BR>Content-Transfer-Encoding: 7bit<BR>Status: <P><BR>Toxicq, kijk nu weer eens bij Downloads en links (new URL Irdeto-Seca <BR>page) en Nieuws en info (hexfiles), als we het A- makkelijk willen <BR>maken moeten we vooral zo doorgaan. IK heb geen zin om op zo'n manier <BR>mijn favoriete board kwijt te raken.<P>Nick<BR>-----------------------------------<BR>a.k.a Schimmel a.k.a. Hannibal.<BR>-----------------------------------<P>Dit schrijft hij vervolgens op een ander board over zijn "favoriete board":<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Sat4all is een verzamelplaats van bedelaars omdat daar het gemakkelijkst kan worden vrijgeschakeld. Starterspakketten, keysites, filetjes, het kan allemaal. Dat weet iedereen en die mensen zie je niet hier of bij satellitefun. Soms denk ik ook wel eens dat Sat4all gewoon door de handel wordt betaald. Maar nee dat zal toch niet ?<HR></BLOCKQUOTE><P>Dat soort mensen willen we hier niet. Als je daar nu nog steeds een probleem mee hebt mag je de discussie via e-mail voortzetten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gwendolyn of wie je ook bent. Kom nooit meer terug op sat4all. Bij een volgende poging ons of een van de sponsoren uit te tent te lokken zal ik namelijk al mijn resources gebruiken om je te achterhalen met alle gevolgen van dien.<BR>Ik heb reeds een zeer sterk vermoeden wie je bent en als mijn vermoeden juist is dien je je dood te schamen! Laat ons hobbyisten met rust en kom hier nooit meer terug.<P>------------------------------------------<BR>> > > ----- Original Message -----<BR>> > > From: gwendolyn XXXXX <BR>> > > To: XXXXXXXXXXXXXXXXX<BR>> > > Sent: Monday, June 18, 2001 10:51 PM<BR>> > > Subject: smart cards<BR>> > ><BR>> > ><BR>> > > > Heren,<BR>> > > ><BR>> > > > Ik weet niet of ik bij u aan het goeie adres ben.<BR>> > > > Ik ben een ontevreden satellietkijkster en een beginnend<BR>> > > > satelliethobbyiste. Ik wil graag naar wat betaalkanalen (ook<BR>> > > > buitenlandse) kijken, maar ik weet niet precies hoe ik dat moet<BR>> > > > aanpakken, wat moet ik doen, waar moet ik zijn en wat moet ik<BR>> > > kopen ?<BR>> > > ><BR>> > > > Kunt u mij helpen ?<BR>> > > ><BR>> > > > groetjes,<BR>> > > ><BR>> > > > Gwendolyn XXXX<BR>> > > ><P>> > ----- Origineel Bericht -----<BR>> > Van: XXXXXXXXXXXXXXX<BR>> > Aan: gwendolyn XXXXX <BR>> > Datum: Maandag 18 Juni 2001 22:57<BR>> > Onderwerp: Re: smart cards<BR>> ><BR>> > > Geachte,<BR>> > ><BR>> > > Wij verkopen alleen hardware geen abonnementen voor betaal <BR>> kanalen.> > Kijk eens bij <A HREF="http://www.canalplus.nl" TARGET=_blank>http://www.canalplus.nl</A> <BR>> > ><BR>> > ><BR>> > > Met vriendelijke groet,<BR>> > > XXXXXXXXXXXXXX<BR>> > > XXXXXXXX<BR>> > ><BR>> <BR>> ----- Original Message -----<BR>> From: gwendolyn XXXX<BR>> To: XXXXXXXXXXXX<BR>> Sent: Tuesday, June 19, 2001 6:42 PM<BR>> Subject: Re: Re: smart cards<BR>> <BR>> <BR>> > maar mevrouw, daar HEB ik allang gekeken. Ik wil graag wat meer voor<BR>> > niet te veel geld. Kunt u mij dan misschien uitleggen wat ik met die<BR>> > hardware kan ? vrgr Gwendolyn<BR>> ><BR>>----- Origineel Bericht -----<BR>>Van: "(Webmaster)" ><BR>>Datum: Woensdag 20 Juni 2001 0:04<BR>>Onderwerp: <BR>><BR>> Geachte,<BR>> <BR>> We hebben uw bericht van de sales server verwijderd. En uw E-mailadres<BR>> tijdelijk geblokkeerd..<BR>> Reden : De soort vragen die u stelt beantwoorden wij niet.<BR>> Ik wens u veel succes met uw zoektocht.<BR>> <BR>> Met vriendelijke groet,<BR>> XXXXXXXXXXX<BR>> Webmaster<BR>> <BR>><BR>> >dat noem ik nou nog eens overreageren. Maar waarom staat u dan als <BR>> >sponsor bij Sat4all ? Gwendolyn<BR>><BR>--------------------------------------------<P>Natuurlijk gooi ik mensen niet zomaar van dit board af. Dit waren de oude berichten van Gwendolieg:<P>gwendolyn <BR>SAT4ALL Cow-Boy <BR>Member # 11629 <BR> posted 02-06-2001 09:20 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>ook om daarmee naar Canal+ te kijken dan ? waarom zetten willekeurige adverteerders dat dan niet gewoon in hun advertentie ?<BR>/toxic[Q] on<BR>waarschuwing 1 (hier werd de naam van een handelaar genoemd)<BR>/toxic[Q] off<P>[ 02-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ] <BR> <BR>----------------------------------------------------<P>gwendolyn <BR>SAT4ALL Cow-Boy <BR>Member # 11629 <BR> posted 09-05-2001 23:48 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Heren, Ik vraag me af of ik wel op deze board thuis hoor. Ik heb een tijdje terug een schotel en decoder gekocht en zo'n kaartje van Canal Digitaal waarmee ik naar Nederland 1 en zo kan kijken. Toen ik vroeg naar Canal+ begon de jongen in de winkel een beetje te lachen en heeft toen deze site voor me op een papiertje geschreven. Ik begrijp er niet zoveel van en ik vraag me af wat ik er allemaal mee moet. Ik ben (voor een meisje dan) wel een beetje technisch maar ik begrijp er eigenlijk niet zoveel van. Wat moet ik doen en wie helpt me verder ? Gwendolyn. <BR>---------------------------------------------------------<P>"Zij" was in ieder geval geen vrouw.<P>---<BR>Toxic[Q]<p>[ 20-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...