Ga naar inhoud


topfield 4000 en magic module


wellcity

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met een magic module in een topfield 4000 ik heb het geprobeerd met penta 109 penta 111 mr104 mr105 mr1052 mr1053

 

ik heb het met 3 verschillende magic module’s geprobeerd maar de klacht blijft ( regelmatig geen of gecodeerde uitzending )

 

Hij gebruikt een originele kaart.

 

Met een aston 105 is er geen probleem en blijft hij gewoon werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf werk ik met een Matrix Reloaded 1.053, deze vertoont altijd problemen op de Nederlandse zender. Regelmatig Cam initialisatie, dit is algemeen bekend en ook aangenomen.

 

Zelf heb ik een Irdeto Cam erbij geplaatst voor de NL kanalen, als ik NL zenders kijk druk ik de MR er een beetje uit en gebruik dus alleen de Irdeto Cam. Hierdoor heb ik totaal geen problemen met de NL kanalen (dus het zelfde wat jij hebt met je Aston Cam).

 

Zodra ik ga zappen naar de andere kanalen/satellieten schuif ik de MR er weer in en kan dan zonder problemen de buitenlandse kanalen zien.

 

Het probleem zit hem alleen maar bij de NL kanalen en op bovenstaande manier kan ik er prima mee leven.

 

Misschien komt er ooit een oplossing voor, maar dat is nu niet het geval dus moet je dit gebrek ten harte nemen.

 

Johan

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...