Ga naar inhoud


Heeft iemand al iets voor viacces


Avalon

Aanbevolen berichten


Nee ik heb de indruk dat niet veel mensen het interesseren want het is wel akelig stil hier....<BR>Maar als er iemand wat heeft stuur het dan effe geld ook voor jou....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al heel wat site's afgeweest maar heb nog niets kunnen vinden in de vorm van hex/bin file als ik wat heb dan meld ik dat zo snel mogelijk het Wizja tv is de enigste op de astra die ik nog niet zichtbaar heb.<P>Groetjes Avalon<BR>have fun whit the hobby <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar weken geleden 3 zips ergens van een site afgeplukt alleen die zijn beveiligd met een password. daar zitten zowel bins als hex in. ik ben inmiddels bij 6 letters maar nog steeds niets.mijn pc is ook wat traag "PII300" als je de zips wilt hebben incl passcracker mail me dan ff<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een zip file gevonden.<BR>van 28.o8.van tony .<BR>volgens de engelse mensen zijn er resultaten mee geboekt.<BR>REPORTER[remco]<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reporter..<BR>Zit er geen paswoord in die zip file???<BR>Als dat zo is kun je me die files dan effe mailen want ik heb ook die tony file maar zit een paswoord in hij moet met azpr nog 10 dagen te gaan met woordlengte van 7 grrrrrrr. :-(<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...