Ga naar inhoud


@ MR HOTBIRD


Gast

Aanbevolen berichten

@hotbird<P>Lijkt mij toch dat we aan beide heren goede steun hebben. Zo'n board opzetten en dan onderhouden vraagd veel tijd en inzet.<BR>Indien bij jou dit net zo'n grote hobby is als dit voormij is hebben we veel aan dit soort boarden, hier heb ik een hoop hulp gehad en geleerd.<P>TEEBEE heeft zijn portie gehad na alle heisa en aanvallen(dacht ik) dus waarom nu dan zoiets?<BR>Ik vind dat je deze mensen lekker met rusrt moet laten maar dat is mijn mening.<P>Teebee & Toxic [Q} keep up the good work!<P><BR>bob<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je wel voor jouw steun Bobje.<BR>Er zijn een aantal mensen die op een of andere zieke mannier maar niet kunnen verkroppen dat nu iemand een board runt die discussies die niet over satellite ontvangst gaan, meteen de kop in drukt.<BR>Ik waarschuw iemand indien nodig even via e-mail of PM dat een eventuele discussie via E-mail goed mogelijk is maar niet op het board! Dat doen ze dan vervolgens niet en dan wordt er op dit of een ander board herrie geschopt. Wij zijn een satelliet discussie board. Hier wordt niet gezeurd en gezeverd en daarom worden mensen die zich daarmee niet kunnen vinden zonder pardon buiten spel gezet. In dit geval dus ook Mr. Hotbird. <BR>Ik vind het jammer maar ook deze persoon is niet in staat een fatsoenlijke discussie te voeren maar probeert met leugens onrust te scheppen. <P>Toxic[Q]<P>Nog altijd hopende dat men op de andere boards herrie schopt en sat4all met rust laat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...