Gast Geplaatst: 18 december 2003 Delen Geplaatst: 18 december 2003 Ik ben sinds kort in het bezit van een xtreme ontvanger update versie july 04 2003 (V02.55.00)schotel 80 cm,fun card (type?)en een motor. Mijn buurman laad mijn fun card via een mastera IV op. Vraag: welke programmer moet ik aanschaffen om Hispasat te kunnen ontvangen. Iedereen adviseert mij een USB programmer. Zo ja, welk type. Wie kan mij een antwoord geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 december 2003 Delen Geplaatst: 18 december 2003 Dat kun je met de zelfde programmer doen. Dus ook met de mastra4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 december 2003 Delen Geplaatst: 19 december 2003 Als je echt wat over diverse programmers wat wil weten lees dan de site van duwgati eens door. Usb is stukken sneller dan serieel natuurlijk. Groeten, tallica Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bommeltje Geplaatst: 19 december 2003 Delen Geplaatst: 19 december 2003 hoi, alleen met een normale usb programmer kan je geen titanium kaarten programeren en naar wat ik begrijp moeten dat toch een beetje de kaarten gaan worden die d+ weer open moeten zetten. dus lees je eerst een beetje in voor je beslist. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen