Gast Geplaatst: 22 december 2003 Delen Geplaatst: 22 december 2003 Ik krijg alleen mij seasons1 interface aan de gang in een oude pace 500(irdeto ontvager). In een magic module (penta 1,11) of in een xtreme met embedded mm,lukt het niet. De cam herkend wel een kaart (irdeto), en vervolgens wordt enkele keren de atr opgevragd, daarna valt de communicatie volledig stil. Heb 2 pc gebruikt om het te testen, en ook diverse compoortinstellingen. Mijns inziens moet het kunnen werken in een mm of xtreme, een originele irdeto kaart werkt immers ook. Heeft iemand hier een oplossing voor?, of hetzelfde probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BDS Geplaatst: 23 december 2003 Delen Geplaatst: 23 december 2003 Ik heb mijn season2 wel aan de praat met wallbanger 3.99 deze doet het zowel in de cam van hyundai 1000 als in de mm met penta 1.11 hiermee werkt alleen D+ niet meer canaldigital en bv cabo werken prima ook de polsat doet het allene als ik emulatorek gebruik doet helemaal niks het krijg ik ook niks open naar de setting gekeken maar deze staan gelijk als de wallbanger, alleen heeft iemand een update voor de wallbanger zodat d+ weer werkt ? gr BDS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen