harleyke Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 hoe is een v7 kaart te herkennen? ik heb hier een poolse liggen, maar weet niet wat voor een. groetjes. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Zilverster Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 @harleyke, Hallo, de kaart uitlezen met bijv. het programma SFStudio20, maar wees wel voorzichtig want je hebt een kaartje zo vernield. Programma opstarten > dan Connetti aanvinken en zie je het resultaat. Verder zou ik direkt niets doen, het gaat jou alleen om de versie van jou kaart, succes, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
harleyke Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Geplaatst: 25 december 2003 zilverster waar kan ik dat vinden? 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Zilverster Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 @harleyke, Je kan natuurlijk iets proberen met google-en op een naam of een ander zoek programma gebruiken, gr. Zilverster. PS je hebt PM. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen