Guest Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Hallo ik krijg deze week een Matrix reloaded cam. met ucas 3.0 wat kan deze cam ? kan hij zo als ik binnen krijg gebruiken voor een irdeto of seca 2 kaart ? Ik had gehoord dat je met funkaart 5 of 6 ook kon werken en dan zo dat je geen kaart meer nodig hebt. ik heb nog maar net mijn sat ontvanger en de vragen zullen wel dom overkomen maar iedereen moet bij 0 beginnen niet. fijne dagen voor iedereen
FNONAMUS Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Als je 'm krijgt met ucas, moet je hem reloaden naar MR 1.055. Je kan er dan met een org S2 kaart mee kijken alsof het een MM is. Je kan er een fun in doen, net als bij de MM Maar als je zonder kaart kijkt, is ie vergelijkbaar met de losse fun, alleen is b.v Digi+ op hispa auto update, je kunt de keys er handmatig inzetten ipv fun card maken etc. Ik laad nieuwe keys met een laptop in 30 sec. De MR komt het best tot zijn recht als je schotel draaibaar is. Zoek maar eens op Matrix Reloaded voor meer details en hoe dat laden moet. Het kan b.v. met funcards en met een CAS interfase. Todays dummy is tomorrows expert!
Guest Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Maar nu heb ik een irdeto kaartje kun je die er ook zo in stoppen en kijken.
Recommended Posts