Ga naar inhoud

register teken in het pictogram

Ibby

Aanbevolen berichten

hallo jongens

ik heb een probleem met de init file van het log programma van de emulatorek sinds gisteren.

er is een register teken in het pictogram verschenen en kan er ook niet meer in komen.

krijg dan de volgende melding

weet u zeker dat u de gevens in D:\emulat~1em938d~1\emulat~1\init.key aan het register wilt toevoegen.

als ik dan op ja klik kan hij hem niet impoteren het opgegeven bestand is geen registerscript.

dit probleem heb ook op andere log programmas zoals wallbanger.

lijk wel een virus of een worm.

mijn vraag is is hier een oplossing voor dat alles zonder deze meldingen weer normaal werkt.

ik heb xp

alvast bedankt

ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan de extensie .key laten verwijzen naar bijv. kladblok of wordpad.

klik in de verkenner maar eens op extra en dan mapopties. vervolgens tabblad bestandstypen en zoek vervolgens de extensie .key. wijzig het programma naar het programma waarmee jij deze bestanden in het vervolg mee wilt openen.

groetuh,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik ook al geprobeert .

ook bij het zippen en gelijk openen krijg ik het register teken in de init file in de zip te zien.

ook het idee van ome merde had geen succes.

ook een rechts klik op de init file en openen met kladblok of wordpad werkt wel maar met dit scherm kan ik niks beginnen.

ook blijft dat register teken in de init file staan en ik denk dat het probleem is.

die zal ik eerst weg moeten hebben ???

iemand een idee

alvast bedankt

ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende ééns:

Via verkenner-Extra-mapopties-bestandstypen-->zoek hier de map geregistreerde bestandstypen naar het betreffende bestand-->aanklikken-klik nu op geavanceerd en dan op Standaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige rigoreuze oplossing die ik nog kan bedenken is het systeem terugzetten naar het punt waar het nog werkte, via systeemherstel.

Het probleem zit hem namelijk in het feit dat de key-file gekoppeld is het aan windows register en niet aan het juiste programma met de juiste parameters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen