Ibby Geplaatst: 26 december 2003 Delen Geplaatst: 26 december 2003 hallo jongens ik heb een probleem met de init file van het log programma van de emulatorek sinds gisteren. er is een register teken in het pictogram verschenen en kan er ook niet meer in komen. krijg dan de volgende melding weet u zeker dat u de gevens in D:\emulat~1em938d~1\emulat~1\init.key aan het register wilt toevoegen. als ik dan op ja klik kan hij hem niet impoteren het opgegeven bestand is geen registerscript. dit probleem heb ook op andere log programmas zoals wallbanger. lijk wel een virus of een worm. mijn vraag is is hier een oplossing voor dat alles zonder deze meldingen weer normaal werkt. ik heb xp alvast bedankt ibby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 26 december 2003 Delen Geplaatst: 26 december 2003 je kan de extensie .key laten verwijzen naar bijv. kladblok of wordpad. klik in de verkenner maar eens op extra en dan mapopties. vervolgens tabblad bestandstypen en zoek vervolgens de extensie .key. wijzig het programma naar het programma waarmee jij deze bestanden in het vervolg mee wilt openen. groetuh, merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Probeer het desbetreffende programma nog een keer te installeren. Volgens mij zou hij dan de register-instellingen moeten overschrijven, waardoor het misschien wel werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ibby Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 dat heb ik ook al geprobeert . ook bij het zippen en gelijk openen krijg ik het register teken in de init file in de zip te zien. ook het idee van ome merde had geen succes. ook een rechts klik op de init file en openen met kladblok of wordpad werkt wel maar met dit scherm kan ik niks beginnen. ook blijft dat register teken in de init file staan en ik denk dat het probleem is. die zal ik eerst weg moeten hebben ??? iemand een idee alvast bedankt ibby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Ibby, het is voor Windows zo dat .KEY files registry update files zijn. Heb jij mischien een dubbelklik op die file gedaan? Avensis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Probeer het volgende ééns: Via verkenner-Extra-mapopties-bestandstypen-->zoek hier de map geregistreerde bestandstypen naar het betreffende bestand-->aanklikken-klik nu op geavanceerd en dan op Standaard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 De enige rigoreuze oplossing die ik nog kan bedenken is het systeem terugzetten naar het punt waar het nog werkte, via systeemherstel. Het probleem zit hem namelijk in het feit dat de key-file gekoppeld is het aan windows register en niet aan het juiste programma met de juiste parameters. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen