Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Hallo, Heeft iemand de nieuwe penta 1.11 conax al getest op een orginele mm 1.02 en werkt het Pata negra
sheeplover Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Kort maar krachtig: Sinds 22 december beeld met penta 1.11(met de recente conaxbijlage) op een Topfield 3000 CIP.Ik hoop dat het jou ook lukt. Groetjes van John uit Den Bosch.
sheeplover Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Op een originele magic module............sorry bijna vergeten.
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 maar welke versie van de magic 1.02 of 1.04 Pata
sheeplover Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Ik heb een antieke, maar wel originele te weten 1.01
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Door dit onderwerp zag ik pas dat het weer mogelijk was. Heb zojuist de nwe penta erop gezet en ze zijn open op Thor. Echostar 2110 2ci met magic 1.2.
sheeplover Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Wellicht ten overvloede; doe er wel een kaartje in...hoeft niet up-to-date te zijn..en hier heb ik ze alle 22 open. Groetjes van John uit Den Bosch
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Ja dat weet ik, maar er zijn meer echostars met dit probleem. Was vorig jaar ook al het geval. Ik vraag mij af of het met de juiste file en kaart wel kan?
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Kiosk is open maar NL canal blauw en rood krijg ik nu niet open met deze penta 1.11 (ik heb een orginele abbo kaart ik dacht dat hij daar ook voor werkte) iemand nog met dat probleem Pata
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 DAT probleem heeft de rest van de wereld ook ;-) De toegevoegde waarde van de nieuwe Penta is dan ook alleen de toevoeging van de extra info v.w.b. Thor. De NL kanalen zijn uiteraard gewoon te bekijken maar wil je [color:"red"] rood [/color] en [color:"blue"] blauw [/color] dan zul je een abbootje af moeten sluiten bij de bekende jongens....
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 oke dat snap ik maar ik heb een officieel abbo op canal blauw en rood maar voor de panta 1.11 conax had ik tetra 1.0 met irdeto fix toen deed hij het wel maar nu niet Iemand nog meer met dat probleem Pata Negra
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Heel vreemd dan.... krijgt je kaart wel de updates binnen met de nieuwe Penta ? Is eigenlijk alleen maar te controleren over een paar dagen als ie weer een maandje vooruit gezet wordt. Normaal zou je originele abbo kaartje natuurlijk gewoon moeten werken. Maar niets is zo veranderlijk als de satelliet hobby...;-( Heb je al geprobeerd om hem in een andere receiver te testen ? (kennis/buurman) dan kun je in ieder geval checken of het aan de combi ligt van Cam en Receiver. Voor de Tetra was inderdaad een aangepaste versie beschikbaar, maar die heb ik ook voor de Penta 1.11 zien staan. Zou wel l*llig zijn als je telkens weer andere software in je CAM zou moeten blazen om zowel Conax als je S2 kanalen te kunnen kijken....
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Ik ken niemand anders bij mij in de buurt waar ik hem zou kunnen testen. Met een funkaart met krijg ik wel ned 1.2.3 enz. Maar met orginele kaart ook niet.het lijkt mij ook raar als het niet werkt heb trouwens irdeto 2 kaart. Pata
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen