phoje Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 welke cam kan ik het beste kopen een magic 1.04 of een matrix reloaded. ik wil hem gebruiken voor hispasat in een xena 1700
Guest Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 wat het beste is weet ik niet,maar je kunt van die MM toch nog de M-R maken,dus is de keus niet zo moeilijk lijkt me,maar waar wil je hem voor gebruiken en in welke tuner niet alles draait overal in.Ik weet dus niet welke in jou tuner het beste werkt lees even op het board daar zal echt wel iets staan. groeten henk
bliksem Posted December 28, 2003 Posted December 28, 2003 MR voor hispasat Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Guest Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Citaat: MR voor hispasat je hebt gelijk voor hispa is de matrix R de beste heb ik zelf ook en draait als een tiet
Victor Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Sorry maar beter dan een gemplus cam is er niet voor hispasat. Het is een pure nagravision cam en zal altijd werken met alle nagra files en kaarten. Ze zijn echter moeilijk te verkijgen en zeker met bekende BK en IRD. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Recommended Posts