bipak Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 Ik heb een Humax 4500 met een 3.2 patch, als ik de mtv kanalen laat opzoeken en ze opneem in de lijst zijn ze na een paar dagen vanzelf weer verdwenen. Hoe kan zoiets? Een leven heeft veel begin en eindpunten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 ik denk dat het door de frequenties komt veranderen steeds Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bliksem Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 pak de lijst van pet123. is meestal zeer actueel Dreambox DM8000HD AZBOX Premium + Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andre1 Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 Ik had hetzelfde probleem met de BBC's in mijn 5400. Teveel zenders en/of netwerken opgeslagen. Maximale opslagcapaciteit was bereikt. Enkele netwerken gewist en ook een 100-tal radio en TV zenders. Probleem opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andre1 Geplaatst: 17 januari 2004 Delen Geplaatst: 17 januari 2004 bipak, is je probleem opgelost? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 18 januari 2004 Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Citaat: ik denk dat het door de frequenties komt veranderen steeds de MTV's op Astra zijn al een poosje niet meer van frequentie/PID's o.i.d verandert heur, heb al tijden beeld erop. weliswaar niet met een Humax maar dat maakt in dat geval niets uit. merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gekkenhuis Geplaatst: 18 januari 2004 Delen Geplaatst: 18 januari 2004 op de humax 5400Z ook gewoon beeld op de MTV zenders. en net wat Ome Merde zegt , geen wijziging in frequentie/PID's Groetjes Gekkenhuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satq Geplaatst: 18 januari 2004 Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Met 3.1 had ik gewoon beeld, met 3.2NL (raar vertaald) ineens niet meer. Ik heb 3.1 er weer opgezet, dat was de makkelijkste optie op dat moment. Satq Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen