Ga naar inhoud


satelliet BBS


Gast

Aanbevolen berichten

Misschien staat de vraag hier wel fout maar dat zien we dan wel weer ;<P>Een aantal jaren geleden scheen er een satelliet BBS ergens in Nieuwegein te zijn (tel, 030-) weet iemand of deze nog steeds in de lucht is en zo ja wat is dan het tel.nr.<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites


inderdaad waren leuke tijden ,helaas is william gestopt met voyager ,nu we het toch over die bbs hebben ,ik heb daar een zekere cor bos eens gesproken inien hij hier kijkt neem aub met me contact op.<P>ik hoop dat deze hier mag staan indien niet geleive deze te verplaatsen! read.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Pindakaas,<BR>Dan zijn we toch op het web toegewezen.<BR>Toch wel jammer dat de BBS niet meer online is, je kon er altijd wel wat informatie en nieuwigheden binnenhalen.<BR>Vooral in het D2mac tijdperk was het een drukte van belang (tv1000 enz.)<P>greetz. frown.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@robbie ,<P>Yep you'r right.<BR>Het internet is inderdaad een goeie vervanger vooral dit board laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>En het grafische verschil tussen het web en een BBS is natuurlijk appels met peren vergelijken. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...