Ga naar inhoud


AAAANAAAL +/diseq


Gast

Aanbevolen berichten

Het is zelfs zo dat de diseq schakelaars niet meer functioneren door heel dit grapje.<BR>was n.l vandaag bij de shop waar ik het hele handeltje aangeschaft heb met het probleem dat mijn schakelaar niet meer functioneerde sinds gisteren (geen verdere schade met mijn receiver humax)de goeie man is een hele tijd voor mij bezig geweest en waarempel de hele vooraad diseq`s werken niet meer!!!<P>Vraag is hebben hier meerdere mense last van??<P>Kan dit zomaar???<P>wacht op antwoord via importeur en laat iets horen als hier iets van bekent wordt confused.gif" border="0sleep.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het volgende ik had het in mijn geval over de global diseq.In iedergeval zijn we eruit.<P>Heeft degelijk te maken met het geintje van van de week,<P>Global ontkent 100% en zegt net als al eerder gegeven commentaren dat dat absoluut niet kan.<P>Strong<BR>Zegt dat het wel degelijk gebeurt is maar hebben er ook nog geen volledige verklaring voor,Maar ook zeggen zei dat het probleem al eerder gemeld was.<P>Na dit verhaal heb ik gewoon kosteloos een nieuwe gekregen.Alles werkt weer naar behoren.Ben nog wel ff met die goeie man aan het testen geweest de global werkte wel op nokia,echostar maar met de strong en de pioneer gaf ie enorme doorgifte problemen en let op gewoon nieuwe doosjes dus zonder gerommel in de doos.<BR> <BR> bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n beste Boedda<BR>Aan dit verhaal van jouw is geen touw vast te knopen.Als je mensen wilt helpen door het bekendstellen van een probleem en oplossing geef dan het gehele verhaal. Niet slechts een helft of nog minder.<BR>Volgende keer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Daddy je hebt gelijk, waar gaat dit in vredesnaam over, ik heb ook een Strong receiver en een Disecq maar ik heb nergens last van dus...????????????<P>Over welk geintje van de week hebben we het?????????? confused.gif" border="0crying.gif" border="0confused.gif" border="0crying.gif" border="0confused.gif" border="0crying.gif" border="0confused.gif" border="0crying.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...