Ga naar inhoud


Kiosk freezes met MM met Penta1.11


dr_grebber

Aanbevolen berichten

Heb een originele Magic Module 1.04 (volgens MagicTrance -afbeeldingen, leverancier, etc) en ondervind geen problemen met laden van de file penta111conax.mbf.

Zie ook LDA/Dudez op het menu staan, maar toch krijgt mijn Humax IRCI54000 (TOH 3.2, + recente settingslijst) niet de kiosk kanalen open. Soms heb ik een paar minuten beeld, maar dan gaat alles weer op zwart. Wie weet wat ik nog kan doen?

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt nu!

Opnieuw firmware TOH3.2 geladen, nu met WDN4Oak+ en niet met xOak!

Waarschijnlijk ging het bij mij fout doordat ik xOak had gebruikt om de firmware te laden.

De settings (PET123) heb ik wel geladen met xOak. Dit programma bewaart de antenne settings, zodat je die niet telkens opnieuw hoeft te wijzigen.

 

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar, en dat we maar lang mogen genieten van Kiosk op Thor!

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...