Ga naar inhoud

[Strong] polsat op m'n strong

OKKI

Aanbevolen berichten

Mooi dat het werkt, ik heb geen tijd gehad om dit al een s te testen. Welke baudrate heb je ingesteld ? de vorige emulatorek hadden niet de juiste voor de strong.

Het werkt niet met een fun kaart omdat deze te traag is in het decoderen van de snel afwisselende ecm's, (zet logger maar eens aan dan zie je het) de pc mbv emulatorrek kan dat wel. Als je een titanium kaart met juiste software zal hebben moet dit ook werken.

Dit bewijst dat de nagra software in de strong niet het euvel is, maar dus de decodering in de kaart. Hou dit maar werkend, komt mischien van pas als d+ en cabo op dezelfde manier gaan decoderen, dan krijg je ze alleen met emulatorrek open.

groet

mghibli2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Okki,

Kun je misschien wat meer info geven over emultorek 10a. Als je er Polsat mee open kan krijgen is dat natuurlijk intressant. Waarschijnlijk werkt dit ook wel op D+ op de Hispasat, gebruiken hetzelfde systeem geloof ik.

Alvast Bedankt,

Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal even enkele instellingen geven:

bautrate 8861,databits 8,stopbits 20,parity even.

laatste juiste keys invullen bij polsat provider(00 en 01)

volgorde van handelingen:

1: start emulatorek op,klik op start (com poort open)

2: zet dan je strong aan

3: doe dan pas je season in de kaartlezer van je strong

ik heb alleen polsat kunnen testen want bij mij is ontvangst van d+ op 30 east niet te ontvangen vanwege bebouwing,helaas.

succes ermee......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt OKKi,

Ik heb nog geen season interface. Welke kan ik het beste kopen een season interface 2 of 3? Weet niet echt wat het verschil is.

Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen