Ga naar inhoud


virus in eepromedit


Gast

Aanbevolen berichten

hela<BR>as heb ik niet genoteerd van welke webside maar nadat ik eepromedit had gedownload bleek hier een wormvirus in te zitten die al mijn exe bestanden aantaste.<P>wees dus voorzichtig met deze download<P>met vriendelijke groet,<P><BR>theo

Link naar reactie
Delen op andere sites


In April gelezen op een Duits board:<BR>Never download Carwizzard 1.1.1.6 This will distroy the contents of your disk!<P>De versie 1.1.1.5 is de juiste<P>HH dus opletten met downloaden, en een goede firewall met virus checker aanschaffen, is beslist geen overbodige luxe!<P>Suc6<P>Jonas<p>[ 30-06-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik had hem er ook in zitten . Tip; op antivirus.cai.com staat een gratis virusscanner, die (na de update) deze virus er mooi uithaalt. Alles werkt dan gewoon weer goed. Je computer gaat zelf mailtjes sturen met die virus erin naar alle mensen die in jouw adresboek staan. Ook die krijgen dus die wormvirus in hun computer.<BR>RaaRRRRRR

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...