Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Delen Geplaatst: 4 januari 2004 heb hier de nieuwste software in de 3000ip/via zitten maar deze werkt niet echt goed freez beeld werk met een aston 105 en de s2 kaart wie heeft hier meer last van Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WilSat Geplaatst: 4 januari 2004 Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Probeer eens een factory reset. Deed bij mij wonderen. Wel wat werk... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tracker Geplaatst: 4 januari 2004 Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Ondanks factory reset komt bij mij veelvuldig de melding van CI card initializing in beeld. Dit met Aston 1.03 en S2 card. Met een freecam heb ik dit niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ilya Geplaatst: 4 januari 2004 Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Het gekke is dat ik ondanks de factory reset het zelfde probleem heb.Ineens krijg ik steeds de melding " ci module etc". Voorheen had ik dat niet. .Ik gebruik de versie 900(ipva 3000).Na opnieuw de receiver te resetten is het probleem weer weg. Ik gebruik een MM 1.02 met 5 in 1 fun. Wat is de trigger !!!! ILYA 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen