Ga naar inhoud


Project Rocks® ofwel creatief undercover


Gast

Aanbevolen berichten

In een wazige bui heb ik een alternatieve<BR>kaart in elkaar gekleid. Lijkt me wel leuk als er nog andere Nerds zijn die een nog leukere kunnen maken....dusse posten die hap<P>Benodigdheden:<BR>1 Gold kaart<BR>1 Rocks® Spaarkaart<BR>1 Fohn<BR>1 mesje<BR>1 druppel secondelijm<P>Fohn op de goldkaart en de chip eraf<BR>Fohn op de Rocks® kaart en chip eraf<BR>(Voor de Rocks® moest ik het vak iets groter snijden)<BR>Druppel lijm op de Rocks® kaart en chip erop.<BR>Klaar is de kaart.<P>Als mijn chipknip® van mijn Rabobankpasje leeg is maak ik er hier ook een RaboGold van<BR>lekker undercover.<BR> bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


valt er met die rocks-kaarten niets te beginnen?<BR>Mijn programmer herkent hem welleswaar niet, maar is er niet een progje en een (bekende)programmer die er wel iets mee kan doen?<BR>Ik heb een hele rits van die kaarten omdat ze wel een beetje leken op een GW, vandaar. laugh.gif" border="0<BR>Ze zijn een stuk goedkoper als GW's en misschien kunnen ze de MOSC wel vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He grappig, chippen met een C+ kaart en kijken met je bankpas.<P>Maar ik zal eerst de chipknip-chip eens op een goldkaart plakken en dan in de Supermarkt chippen. Wil de reacties wel eens zien. shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al eens de magneetstrip van een oud pinpasje erafgesneden (rekening die ik toch wou stopzetten), en dat op een schoolpasje gemaakt...Kijken ze je echt aan als een botsauto als je een Minidisc speler staat te pinnen met een Fontys pasje wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...