foppo Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 De internet beveiliging is een tijdje geleden al een keer aan bod geweest maar wat is op dit moment de stand van zaken? De mogelijkheid om de videorecorder via internet te programmeren vind ik helemaal top, maar dat iedereen mijn dreambox kan bereiken vind ik minder. Vraag is dus: is er al een afdoende beveiliging als je met je dreambox aan het internet hangt? Ik zit met een Speedtouch alcatel multimodem op adsl. 3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0) Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0 Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobbieT Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Als je phpaccess installeert en op je router alleen poort 8080 redirect dan kan je alleen zelf op je dreambox komen, dan krijg je meteen een box om in te loggen voor je neus. Bij Sjerom (www.dreambox.sjerom.com)op de site staat precies hoe phpaccess te installeren. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
foppo Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Bedankt, toch overheen gelezen denk ik. 3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0) Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0 Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen