Ga naar inhoud


HULP BIJ UITRICHTEN


Gast

Aanbevolen berichten

KAN IEMAND MIJ HELPEN BIJ HET UITRICHTEN?<BR>SCHOTEL VAN 1.20 DRAAIBAAR VOOR GELD OF VOOR DE LAATSTE NIEUWE SOFTWARE<BR>CB EN TWILIGHTS EN MEER OMGEVING 070<BR>spj@casema.net<P><p>[This message has been edited by SPJ (edited 12 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo i doe het gratis via deze mail.<BR>Kijk in de buurt waar schotels staat. Zet hem zo ongeveer neer.<BR>Evt bel bij iemand aan en meet de hoek op.<BR>Zet de tuner aan en probeer de sat te vinden. Lukt dit nog niet koop bij ***geen-reclame*** voor 36,- een sat finder dit sluit je aan tussen tuner en lnb stop het oortelfoontje in je oor en volg met je schotel het fluit toontje tot je de hoogste frequetie hebt.<BR>Ik heb ook erg staan te klungelen maar bij mij ging het mbv een compas en de juiste hoek na lang zoeken wel .<BR>Ik hoop dat je hier iets aan hebt succes.<BR>ps wat kosten die cb??? galle@home.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo i doe het gratis via deze mail.<BR>Kijk in de buurt waar schotels staat. Zet hem zo ongeveer neer.<BR>Evt bel bij iemand aan en meet de hoek op.<BR>Zet de tuner aan en probeer de sat te vinden. Lukt dit nog niet koop bij ***geen-reclame*** voor 36,- een sat finder dit sluit je aan tussen tuner en lnb stop het oortelfoontje in je oor en volg met je schotel het fluit toontje tot je de hoogste frequetie hebt.<BR>Ik heb ook erg staan te klungelen maar bij mij ging het mbv een compas en de juiste hoek na lang zoeken wel .<BR>Ik hoop dat je hier iets aan hebt succes.<BR>ps wat kosten die cb??? galle@home.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@galle, voor die tip mag je ook geen geld vragen. Darmee kan je met 120cm hooguit 1 satelliet ontvangen. Je hebt zelfs zeker maar een schoteltje von 60cm.<BR>Nee, 120 draaibaar is total anders. Eerst moet je de azimuth van je polarmount zo precies als mogelijk richting zuid uitrichten, dan pas kan je verder de rest in iteratieve stappen instellen.<BR>Om zuid te finden kan je eerst grof een kompas gebruiken en dan proberen, of je iets op Sirius kan ontvangen want die staat in Zuid-Holland bijna precies in het zuiden.<BR>Verder kan hier wat lezen <A HREF="http://www.geocities.com/~saltillocib/sizepgs/tuningp4.html" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/~saltillocib/sizepgs/tuningp4.html</A> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...