Gast Geplaatst: 10 januari 2004 Delen Geplaatst: 10 januari 2004 Hoi , wie kan me een vertellen hoe ik te werk moet gaan om mijn topfield 4000 een draaibaar systeem te maken , belangrijkste is dat ik taquillia en kiosk ontvang en astra welke motor moet ik kopen? bedankt!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
woonboot Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Kijk even in het schotelforum. Zowel een stab als een Moteck werken goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joh@n Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Kijk maar even wat ik hier heb geschreven: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=3 Elke diseqc 1.2 motor is bruikbaar. Bijvoorbeeld de sg2100 of de Stab motoren. Succes Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jakwk Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Motor zal het probleem niet zijn, maar met welke CI ga je ze decoderen op de TF en hoe krijg je de kaartjes (abonnementen) geregeld ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen