Guest Posted January 10, 2004 Posted January 10, 2004 hello ben in bezit van strong 4375 met aston 1.05,MM 1.04 en skycrypt module ik heb twee season kaarten een oude van d2mac vroeger en een nieuwe season 2 kaart kan ik met een deze moduls en kaarten via de computer de gekodeerde zenders ontvangen,ben er al zolang mee aan het klooien maar kan geen verbinding krijgen niet met walbanger en ook niet met de emulatorek kan of wil iemand daar op antwoorden en eventueel wat meer uileg geven dank u ludo
SatWijchen Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Als ik me niet vergis dan werkt emulatorek alleen met een humax nokia of pioneer. Van wallbanger weet ik niet zeker met welke ontvangers deze samenwerkt misschien kan een ander lid hier antwoord opgeven. VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
BDS Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 wallbanger werkt met de MM en de H1000 alleen is er nog geen nieuwe versie die d+ laat zien :-(
Recommended Posts