Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Hallo, Deze kaart vervangt alle kaarten,deze wordt veel gebruikt in Spanje. En heeft geen programmer meer nodig.En zou blijkbaar in alle ontvangers gaan voor D+. Greetz Ben ermee bezig,maar mijn spaans is niet zo goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raptorr Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 ola, hoe bedoel je? "heeft geen programmer nodig" daar wil ik wel het fijne van weten. grtz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 geintergeerd ,gewoon aansluiten op de parral. poort en proggen met programma i2c programmer. zie www.telehttp://www.electronicweb2.com greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raptorr Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 ola, lijkt me weer zo een comercieële stunt grtz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 januari 2004 Delen Geplaatst: 11 januari 2004 zou toch werken in spanje hoor. zie geen keysites greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten