Ga naar inhoud


My Theatre & Disecq: vindt alleen radiozenders!


Aanbevolen berichten

Eindelijk heb ik dan beeld op de Nederlandse zenders met My Theatre 2.76 full version. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om die zenders te scannen. Uiteindelijk heb ik de transponder .ini files van progdvb ingelezen en alle zenders voor LNB1 (Astra1) in kunnen scannen. Zo heb ik ook de transpondergegevens voor LNB 2,3,4 ingelezen (HB, SIRIUS, ASTRA2). Wanneer ik nu op LNB2,3 of 4 de transponders probeer te scannen dan vindt hij bijna niks, ennneh wat hij wel vindt zijn alleen maar radiozenders!.

Errug vreemd allemaal. Ik gebruik Universal LNB's en de settings: LOF1=97500 sw:11700 LOF2:10600 maar het ook andere settings geprobeerd. Progdvb werkt prima met mijn Disecq switches.

 

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aangezien ik niet op MyTheatre kon scannen heb ik tot nu toe alleen Progdvb gebruikt. Ik ben over Progdvb tevreden. Dus het lag niet alleen aan jou. Hoe het nou zit met het scannen en de problemen op Mytheatre, daar ben ik nooit achter gekomen.

 

Ik heb overigens een P4, 1.8 Ghz, een disq 2 monoblock (Astra/Hotbird), 80 cm schotel en een SS2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is een bekend probleem?

 

De enigste reden dat ik verder kijk als progdvb is dat progdvb er gemiddeld 1x per uur een keer uitknalt. Zo kun je nooit betrouwbaar opnemen! Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat MyTheatre heel stabiel is. Maar tot nu toe vind ik MyTheatre traag en ingewikkeld en er is geen fatsoenlijke handleiding, ik kan geen zenders scannen, en ook wijzigingen in de scheduler lukken mij nog niet!

 

SS2, P4, 2ghz, Disecq 1-4 + draaibaar 120 cm.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...