Ga naar inhoud


hoe maak ik de beste avi van een dvd


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe maak ik nou de beste avi van een dvd, is dat nou in divx 3.11, divx 4, divx 5, xvid?

Heb diverse codex geprobeerd maar er mankeerd altijd wel wat aan.

Ik speel de divx af op een standalone speler Kiss 450.

Ik gebruik flask mpeg voor het omzetten.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


of er zitten kapotte en of bevroren frames in, de kleuren worden ineens groen ofzo, hij loopt helemaal vast, van de 10 avi`s die ik van het net af haal zijn er maar 2 a 3 probleemloos af te spelen.

Ik heb de nieuwste firmware erin zitten, heb hem nog een keer opnieuw geinstalleerd, heb de speler inmiddels geruild maar het blijft het zelfde.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het eens met NERO DIGITAL (recode2), schijnt erg makkelijk en snel een DVD te converteren naar mpeg4 (met subs)en dit kan je direct op een CD-tje branden.

Ik heb het zelf nog niet getest (vanwege het feit dat ik mijn films liever op DVD heb), maar er wordt positief over geschreven.

 

 

kijk HIER en HIER voor meer info

 

groeten,

sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem zat hem in het type dvd die ik gebruik, ik deed het eerst met een dvd+rw van een bepaald merk waar ik altijd goede dvd`ss mee heb gebrand, maar met divx gaat het toch fout, denk dat hij niet stabiel in de speler ligt en daardoor aan te grote schomelingen onderhevig is.

Heb nu een bekent merk dvd+r vol gebrand met divx films en die doet het perfect.

 

Gr. John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...