Ga naar inhoud


Ronald emu voor 5600: emu_dm5600_040116.zip


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Mijn tweede emu image voor de 5600 is klaar, hij is te vinden op de images pagina

 

Deze image heeft 1 emu, gbox1, die voldoet nl. voor alles ook voor taq. Ik heb de interne readers van de 5600 niet aan de praat gekregen in deze image. Wel is er de mogelijkheid om via een phoenix interface, op de seriele poort, een seca2 kaart te gebruiken. Als de seriele poort is ingesteld (in emu menu) voor TCP/IP dan kan er ook geconnect worden naar bijf een 7000 met prem. of seca2 kaart. TCP/IP kan net als in de vorige image ook gebruikt worden met een windows PC met daarop externe toegang.

 

Ik heb in deze image 2 'Joske' lijsten geplaatst. Default is de lijst voor astra 19.2. Vanuit emu menu kan de 'Joske draaibaar' geladen worden.

 

Uiteraard zit er weer een up2date enigma in, die een stuk minder de box laat resetten als de bij de vorige image het geval was. Het editten van bouqetten is nu goed bruikbaar er is alleen een crash bij een handeling die niet bedoeld was om zo uit te voeren.

 

Na het laden van deze image moet met men een 'flash erase' doen, anders werkt de image niet zoals het moet. Dit gaat net zo als op de 7000. Dus tijdens opstarten de linker bovenknop indrukken totdat op Display 999 komt te staan.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...