Ga naar inhoud


Java?


jojo

Aanbevolen berichten


Hmmm ik heb sinds kort ook een nieuwe notebook met windows XP-Pro (zit daar nu op te werken) Heb hierop geen java geinstalleerd en de site van Sjerom werkt verder prima hoor! Dus waarschijnlijk is er toch iets anders aan de hand

!!

(Overigens, het menutje van sjerom is volgens mij gewoon javascript, hiervoor hoef je java niet geinstalleerd te hebben!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat ik ook dit probleem met de SJEROM site heb. Ik zie de hele pagina, ik kan de taal kiezen en krijg dan de Nederlandse pagina te zien maar NIET an de linkerkant het

menu. Ik heb al de diverse instellingen van IEXPL na gelopen en ben er ook zeker van dat dit niet is veranderd de laatste tijd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen week ook wel wat problemen ondervonden op die site. Nu werkt alles weer prima zonder dat ik iets aan mijn PC heb gewijzigd. Ik ging ervan uit dat er aan de website gewerkt werd.

Probeer zeker eens een refresh te doen (F5) misschien haal je de pagina nog uit de lokale cache.

Link naar reactie
Delen op andere sites

microsoft was verplicht zijn java script engine uit windows te verwijderen.Maar het lijkt me sterk dat eea niet meer werkt.

Om javascript te laten werken heb je wel het java pakket nodig van sun.

En draai je met mozilla dan al helemaal (deze zal nooit of te nimmer gebruik maken van het m$ java)

 

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd onder linux (draai ook al niets anders meer) en mozilla nooit problemen heb gehad met de sjerom site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...