Ga naar inhoud


Transponders op atlantic birth 5 en 8 west ??


bert79

Aanbevolen berichten

met de lijst van pet krijg ik diverse kanalen op de atl.birth 5gr en 8gr open.

met de lijst van joske zijn deze niet aan wezig. daarom de satellietn opgezocht en gescant. hij vindt geen geldige transponders! Nu handmatig de transponder toegevoegd en de zender opgezocht (11629 H 3/4 04440) alles werkt.

Waarschijnlijk bestaan de transponders nog niet in de satelliet lijst. Hoe kan ik ipv alles handmatig toe te voegen de ontvanger deze zelf laten vinden? Of heeft dit te maken met de ongevoeligheid van de tuner

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Waarschijnlijk bestaan de transponders nog niet in de satelliet lijst. Hoe kan ik ipv alles handmatig toe te voegen de ontvanger deze zelf laten vinden?


Je kunt de transponders zelf toevoegen in het satelliet instellingen menu en dan weer een scan doen.
Als je het te vervelend vind om dit met de afstandsbediening te doen dan kun je ook satellites.xml zelf editen (format is vrij duidelijk, copieer gewoon een andere transponder regel).

Er is ook een "satellites.xml generator" plugin maar die is helaas vrij onbruikbaar omdat je daar niet mee kunt editen. Het ding maakt een compleet nieuwe file aan, dus alles moet 100% kloppen anders heb je problemen.
Ze zouden dit in een volgende versie gaan oplossen begreep ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...