Ga naar inhoud


Reklame uitfilteren


Gast henderikus

Aanbevolen berichten


Nee en dat zal er ook nooit komen. Hoe moet een ontvanger nou weten dat de reclame begint als alle zenders juist zo hun best doen om geen speciaal signaaltje mee te sturen. Zonder signaal is de ontvanger maar een dom ding en zo'n signaal wordt opzettelijk niet meegestuurd omdat er dan geen hond meer naar de reclame kijkt. (reclame = hoofdinkomst zender)

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik ook niet maar ik heb eerder gelezen dat er programma's zijn (dus niet voor de Dreambox) die dat wel kunnen en dan doel ik op TV programma's binnengehaald met een TV kaart in de PC en van daaruit opgenomen op de HD.

Vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja dat weet ik ook niet maar ik heb eerder gelezen dat er programma's zijn (dus niet voor de Dreambox) die dat wel kunnen en dan doel ik op TV programma's binnengehaald met een TV kaart in de PC en van daaruit opgenomen op de HD.


Ja het kan in principe wel, maar het is lastig bij het kijken in realtime omdat je dan iets moet invoegen in die reclame periode. Of wil je dan naar een zwart beeld kijken oid?
Als je bedoelt bij opgenomen films, dan is dit meer een speciaal geval van "we willen de mogelijkheid om te editen in opgenomen films". Ik neem altijd Dave Letterman op en als er reclame komt dan skip ik gewoon vooruit met de blauwe knop. Ok zou leuk zijn als dat vanzelf kon gaan, maar echt leuk zou het pas worden als je dan ook die blokken permanent kon weghalen uit de opname.

Detectie op basis van logo is inderdaad een goede mogelijkheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat het artikel dat ik gelezen heb iets te optimistisch was, ik dacht het overigens vaker gelezen te hebben en ging er van uit dat er voor en na de reklame boodschap een code werd meegestuurd.

Maar goed hoe dan ook bij de Dreambox gaat het niet en dat was de vraag.

Mocht ik dit onderwerp nog eens in een ander verband tegenkomen dan kom ik er zeker op terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...