Ga naar inhoud


patchen humax


satboy

Aanbevolen berichten

Hoi ik wilde graag in mijn humax 5300 vaci een andere filmware plaatsen.En ik wil vragen of iemand mijn kan helpen hierbij wat voor proggama ik nodig heb en zo.Ik heb wel rond zitten kijken maar kan niks vinden wat mijn een beetje wegwijst dus als iemand mijn misschien een beetje uitleg zal geven zal prettig zijn groeten satboy................

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kan je het programma om het er in te loaden wel per mail sturen maar je moet je firmware zelf zoeken ik denk bij Tuxonhumax als je mail adres klopt heb je nu mail

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel is er nieuwe firmware voor de 5300 beschikbaar via satelliet. Normaal gezien zou je dit moeten merken wanner je de receiver aanzet; dan vraagt hij of je de nieuwe software wil downloaden. Gebeurd dit niet, dan is het vermoedelijk omdat jouw receiver reeds over de laatste firmware beschikt...

 

Heb je een zenderlijst die uit 2 kolommen bestaat en met donkerblauwe letters, dan zit er recente firmware in de receiver. Bestaat de zenderlijst uit 3 kolommen en zijn de teksten zwart, dan is het oude firmware.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschik je over de nodige Humax software (WDNOAK) om een recente firmware in te blazen of niet? En, heb je een ander e-mail adres dan een hotmail want ik vrees dat de file te groot is om met hotmail te versturen... Ik lees het wel!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...