Guest Posted January 18, 2004 Posted January 18, 2004 Het omprogrammeren van de Xtreme PVR met @sat firmware is gelukt met de cas interface.Na de aanwijzingen van casinterface.nl te hebben opgevolgd is het nu van een magic naar een matrix module (1.055) gegaan.Samen met een Titanium kaart met C*n*x files is het een ideale combinatie.Alleen de kaart erin laten en dan beeld op de andere coderingen gaat niet.Kaart eruit en werken als een zonnetje.Raad het iederee aan met een Xtreme.Het geeft zoveel meer waarde aan je ontvanger!(omproggen op eigen risico!)
Guest Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 hallo ik heb gelezen dat het jou gelukt is om de xtreme om te programmeren naar mr. dat wil ik ook graag met mijn extreme ucas. wat moet ik allemaal doen en wat heb ik allemaal nodig alvast bedankt
Fredo Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 dat hoort thuis bij ucas niet hier Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Recommended Posts