Ga naar inhoud


Download limiet nieuwsgroepen


pillie

Aanbevolen berichten


Zit hier een download limiet aan want ik kan niks meer binnenhalen met grabit en ik ben flink bezig geweest met het downloaden van DVD's en spellen.

 

Bij welke provider zit je? Anders moeten we daar maar naar raden. Het is trouwens nieuw voor me dat providers expliciteit op een nieuwsdienst een downloadlimiet gaan zetten. De providers waarvan ik weet dat ze het iig niet hebben zijn Demon (alhoewel men daar erover bezig is), Wanadoo/Euronet, Planet, XS4ALL.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij wanadoo en heb daar geen datalimiet,maar inmiddels werkt grabit weer goed na het opnieuw opstarten.

Wat is eigenlijk het voordeel van een betaalde nieuwsserver,heb je dan heel veel meer ter beschikking om te downloaden?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij wanadoo en heb daar geen datalimiet,maar inmiddels werkt grabit weer goed na het opnieuw opstarten.

 

Aha, waarschijnlijk had je hem te lang aan laten staan? Ik krijg dat dan iig wel eens.

 

Wat is eigenlijk het voordeel van een betaalde nieuwsserver,heb je dan heel veel meer ter beschikking om te downloaden?

 

Behalve een goede compleetheid (+95%) van multiparts is de retentie ook vaak veel hoger dan bij je ISP (denk aan 2 weken tot 1 maand, soms zelfs nog meer). Bij Wanadoo is dat maar drie dagen, die server heeft echter wel een compleetheid van eigenlijk 100%. Een nadeel is natuurlijk dat je dan wel een bepaald aantal GB mag downloaden ofdat je op een capped verbinding zit (maar wel onbeperkt). Ook zal de snelheid bij servers in de VS (en er is er maar één in Nederland qua commerciële servers) wel lager liggen dan die van Wanadoo (die sowieso erg snel is, ik gebruik hem ipv Supernews bij Demon). Als je een paar commerciële newsaanbieders wil moet je maar ff een PM sturen, ik denk dat die hier niet mogen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...